مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در پیامی تاکید کرد؛

ضرورت ثبت و ضبط حادثه تلخ و ضدبشری رژیم بعث در مدرسه پیروز بهبهان

سردار عباس یوسفی با صدور پیامی سالروز حادثه تلخ مدرسه پیروز بهبهان را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۲۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ - 24October 2020

دانش آموزان مدرسه پیروز بهبهان با سرخی خون خود تخته سبز کلاس درس انقلاب را سفیدرو کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز با صدور پیامی سالروز حادثه تلخ مدرسه پیروز بهبهان را گرامی داشت.

وی در ابتدای این پیام جنایات صدام در قبال مردم بی دفاع و غیر نظامی ایران اسلامی را ادامه روند ضد حقوق بشری استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار دانست و اظهار داشت: امروز سالروز شهادت مظلومانه 74 دانش آموز مدرسه پیروز بهبهان است که ساعت پنج عصر یکی از روزهای جنگ تحمیلی با بمباران هوایی به دیدار حق شتافتند و با رنگ سرخ خون خود تخته سبز کلاس درس انقلاب را سفیدرو کردند.

سردار یوسفی افزود: صدام و صدامیان کجایند که ببینند دانش آموزان امروز همین مدرسه که بستگان و بازماندگان آن دانش آموزان مظلوم هستند بچه بسیجی هایی فعال و انقلابی اند که ایران اسلامی امروز و فردا را بیمه کرده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ثبت و ضبط این حادثه تلخ و ضدبشری رژیم بعث و حامیانش را ضروری دانست و گفت: عزیزانی دغدغه مند از شهر ولایت مدار بهبهان در حال نگارش و ثبت این واقعه کم نظیر هستند و ما نیز اعلام آمادگی داریم که در این زمینه همکاری همه جانبه ای با این عزیزان داشته باشیم.

سردار یوسفی در پایان یاد و خاطره سالروز شهدای مظلوم دانش آموز مدرسه پیروز بهبهان را گرامی داشت و برای خانواده این شهدای معصوم طلب صبر و شکیبایی کرد.

بنا بر این گزارش؛ روز چهارشنبه، 4 آبان 1362 ساعت 17:10 دقیقه عصر، موشک رژیم بعث عراق به مدرسه راهنمایی «شهید حمداله پیروز» در بهبهان اصابت کرد و باعث به شهادت رسیدن 74 دانش آموز و معلم در این مرکز آموزشی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار