سرپرست بنیاد شهید لرستان تاکید کرد؛

ضرورت ساماندهی دیواره یادمان شهدای «معمولان» لرستان

محمود زرین جویی گفت: ساماندهی دیواره گلزار شهرستان معمولان توسط امور آب منطقه‌ای و شهرداری آن شهرستان باید پیگیری شود تا قبل از شروع بارش‌های پاییزی این مهم به سرانجام برسد.
کد خبر: ۴۲۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ - 25October 2020

ساماندهی دیواره یادمان شهدای معمولان تا قبل از شروع بارش‌ها

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد، «محمود زرین جویی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در اولین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید استان که در سالن جلسات این بنیاد برگزار شد، با تاکید به لزوم تلاش مضاعف کارکنان بنیاد شهید و امور ایثار گران، اظهار داشت: کار جهادی، اخلاق‌مداری، رعایت قوانین و احترام ایثارگران، سرلوحه کارها باشد.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌های اشتغال و مسکن و گلزارها تا زمان اخذ نتیجه و اشتغال دو هزار 500 نفر ایثارگر و ساخت 3 هزار واحد مسکونی توسط کارکنان بنیاد شهید لرستان به جد پیگیری شود.

زرین جویی با اشاره به لزوم ساخت یادمان شهدا در همه شهرستان‌ها، تصریح کرد: یادمان‌های شهدا مایه دلگرمی و آرامش  خانوادهای معظم شهداست.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تاکید بر پیگیری بازسازی یادمان شهدای شهرستان معمولان، بیان داشت: ساماندهی دیواره گلزار شهرستان معمولان توسط امور آب منطقه‌ای و شهرداری آن شهرستان باید پیگیری جدی شود و تا قبل از شروع بارش‌های پاییزی این مهم به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها