رونمایی از کتاب «شش پاره تن» در شهرستان بانه

کتاب «شش پاره تن» خاطرات خانواده شهیدان قادرخانزاده در شهرستان بانه رونمایی شد.
کد خبر: ۴۲۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 26October 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، امروز در یادواره شهدای بانه، کتاب «شش پاره تن» خاطرات خانواده شهیدان قادرخانزاده رونمایی شد.

در این کتاب که به قلم مریم لطف‌الهی و به همت حفظ آثار دفاع مقدس سپاه بیت‌المقدس کردستان به رشته تحریر درآمده، خاطرات 6 برادر شهید، پسران مجید قادرخانزاده بیان شده است.

بهنام، بختیار، دلاور، اردشیر، کوروش و کامیار از پسران مجیدخان قادرخانزاده هستند که در دفاع از انقلاب و امنیت مرزهای کشور در خطه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه تهران در بخشی از سخنانشان فرمودند «در سنندج پدر بزرگوار و نیرومندی را دیدم از یکی از شهرهای کردستان که 6 پسرش در راه خدا شهید شده بود و این مرد با کمال قدرت و استقامت ایستاده بود و دم از وفاداری به انقلاب می‌زد، من با همین کلمات معمولی که حقیقتاً کلمات عاجزند از اینکه بتواند احساسات انسان را نشان بدهند به این پدر بسیار بزرگوار و مؤمن تبریک و تسلیت می‌گفتم و به او تسلی می‌دادم اما او به من می‌گفت من احساس نمی‌کنم 6 پسر من خونشان هدر رفته و ضایع شده چون در راه اسلام شهید شده‌اند. پسر هفتم او جانباز است که یک پایش را در راه خدا داده که او را هم ما زیارت کردیم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها