فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

حافظه تاریخی ملت رشادت پیشمرگان کرد مسلمان را فراموش نمی‌کند

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه رزم و تلاش بی‌وقفه پیشمرگان کرد مسلمان را فراموش نمی‌کند و در موزه تاریخی ملت ایران محفوظ خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ - 26October 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای قادرخانزاده و 840 شهید معظم شهرستان بانه اظهار داشت: بنا بود این مراسم در حد گسترده‌ای برگزار شود، اما به دلیل شرایط کرونایی با محدودیت‌های برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهدا الگو و اسوه هستند و باید با تمام قدرت الهی که در جان و خرد ما ایرانیان نهفته است ادامه دهنده راه آنان باشیم.

شهدای قادرخانزاده افتخار بزرگ برای مردم کردستان هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: خانواده شهیدان قادرخانزاده برای مردم بانه و استان و حتی کشور شناخته شده هستند خانواده‌ای که ایثار و از خودگذشتگی آنها افتخار برای همه ماست.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: خانواده قادرخانزاده در راه دفاع از انقلاب و ارزش های این نظام الهی 6 فرزند خود را تقدیم کردند و رهبر معظم انقلاب در سه مقطع از این عزیزان یاد می‌کند و در جایی فرمودند«من در برابر عظمت و بزرگی پدر شهیدان قادرخانزاده احساس کوچکی کردم».

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: 840 شهید، یک هزار و 260 جانباز و 100 آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

وی تصریح کرد: این شهرستان شهیدپرور 62 خانواده بیش از 2 شهید و 15 خانواده بالای 3 شهید دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: این آمار و ارقام در کنار حضور مردم فهمیم، آگاه و سلحشور در انقلاب اسلامی و پیروزی این نظام نشانه عمق وسیع اعتقادی، معنوی این مردم به اسلام و انقلاب امام است.

سردار حسینی افزود: وفاداری مردم شرافتمند، شجاع و باغیرت بانه در دفاع از انقلاب و کشور ایران اسلامی مثال زدنی است.

وی با تاکید براینکه شهدا افتخار ملت ایران هستند، افزود: شهدا الگوی قابل لمس برای ادامه زندگی شرافتمندانه هستند.

جایگاه شهید در قرب الهی بسیار ارزشمند است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه جایگاه شهید در قرب الهی بسیار ارزشمند و والا است، گفت: انبیا، علما و شهدا در روز قیامت دارای شفاعت والا هستند.

وی اظهار کرد: انبیا سفرای فرستاده الهی برای هدایت جامعه هستند، برای اینکه جامعه تحت هدایت الهی قرار گیرد مشیتش اینگونه رقم خورده که سفیرانی را نزد پیامبر ارسال کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان کرد: علما مسیر انبیا و ائمه اطهار حرکت و جامعه را به سوی رستگاری هدایت می‌کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه جایگاه انبیا و علما برای خداپرستان روشن و مشخص است، گفت: کسی که ارزشمندترین سرمایه خود یعنی جانش را برای دفاع از آرمان و انقلابش فدا می‌کند دارای جایگاه رفیعی در سط

وی گفت: شهدا سال‌های سال است که پمپاژ دهنده روح معنویت و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه اینکه اسلام و پایداری و عمل به دستورات و احکام الهی جزء ارزش‌های ما است، گفت: قرآن، انقلاب اسلامی، امامین انقلاب، احکام الهی، حجاب، وحدت و ...جز ارزش‌های مسلمانان است.

توسعه و ترویج فرهنگ انقلاب از ارزش های نظام است

وی تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ انقلابی و تکریم از خانواده شهدا را از دیگر ارزش‌ها در نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدا به لحاظ فیزیکی در بین ما حضور ندارند اما روح معنوی آنها همواره جاری و ساری است، گفت: حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه رزم و تلاش بی‌وقفه پیشمرگان کرد مسلمان را فراموش نمی‌کند و در موزه تاریخی ملت ایران محفوظ خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: عزت و پیروزی امروز ما حاصل ایثار و از خودگذشتگی احاد مردم است.

سردار حسینی با بیان اینکه این تلاش و ایثارگری و از خودگذشتگی هچنان ادامه دارد، گفت: حافظه تاریخی ملت ایران این حرکت مجاهدانه و بزرگ و در عین حال مظلومانه را هرگز فراموش نمی کند.

مردم در خط مقدم گسترش عدالت هستند

وی افزود: امروز هم برای گسترش عدالت، توسعه احکام اسلام، بست و گسترش دستورات قرآن و غیره همچون گذشته مردمان مسلمان آگاه ایران در خط مقدم هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد: امنیت پایدار مردمی که برگرفته از حضور خود مردم است نقش اساسی و اصلی در پیشرفت کشور دارد.

سردار حسینی با بیان اینکه ما با هیچ کسی جنگی نداریم، خاطرنشان کرد: دشمنان کشور بزرگ ایران از هیچ تلاش و کوششی علیه این نظام و ملت غافل نخواهند شد و در این راستا هر توطئه‌ای را پیاده می‌کنند.

وی گفت: از قبل وجود امامین انقلاب اسلامی انسان‌هایی در بند کشیده ای در اقصا نقاط جهان آزاد شدند.

ایران پوزه پوشالی استکبار را به خاک مالیده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: ایران با وجود تمام توطئه‌های دشمنان توانسته پوزه پوشالی استکباری امریکا را به خاک بمالد.

حسینی اظهار کرد: حتی قدرت‌های بزرگ در برابر آمریکا نمی‌توانند ایستادگی کنند اما روح انقلابی این قدرت را به ما داده است.

وی با تاکید براینکه ایران امروز یک قدرت بزرگ است و این واقعیت انکار ناپذیر است، افزود: ما قبل از پیروزی انقلاب هیچ جایگاه در ابعاد سیاسی، فرهنگی، نظامی و غیره در جهان نداشتیم.

وی عنوان کرد: گوهر گرانبهای انقلاب اسلامی را باید با تمام وجود حراست و پاسداری کنیم.

ایران امپراتور قدرت معنویت جهان اسلام است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه امروز ایران امپراتور قدرت معنویت جهان اسلام هستند، گفت: ایران امروز در نقطه‌ای قرار دارد که هیچ قدرت نمی‌تواند در مقابله با اراده آهنین این ملت ایستادگی کنند و همین موضوع موجب شده تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شود.

سردار حسینی از اسلام به عنوان عامل وحدت جهان اسلام نام برد و گفت: اسلام عامل نابودی دشمنان و اهداف شوم آنان است از این رو با تمام توان در مقابل با آن ایستادگی کرده است.

وی در ادامه توجه به رفع مشکلات و معیشت مردم را ضروری خواند و افزود: گرانی کمر مردم را خم کرده است، کالای اساسی به اندازه کافی در کشور وجود دارد نبود مدیریت در بازار مهم ترین مشکل است.

ملت ایران 40 سال مقابله با سختی را تمرین کرده‌اند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ملت 40 سال همه سختی‌ها را تمرین کرده و در این شرایط هم سربلند بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه قطعا ملت ایران پیروز میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان خواهند بود، اظهار کرد: به فرموده امام امت ما فرزند رمضان هستیم و در برابر تمام دشمنان پیروز خواهیم شد.

مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: مسئولان نوکر و خادم مردم هستند و باید پاسخگوی مطالبات جامعه باشند.

سردار حسینی با بیان اینکه با گرانی لگام گسیخته‌ای مواجه هستیم، افزود: هم دولت و هم مردم باید با تمام توان برای رفع مشکلات تلاش و وضعیت را به شرایط مطلوب بازگردانند.

وی اظهار کرد: نگاه به داخل و تکیه نکردن به امکانات بیرونی مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است چرا که نگاه به غرب به جز مصیبت برای ما نخواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس خودباوری و تکیه بر داشته‌ها را دلیل پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های لازم در کشور وجود دارد باید با تکیه به توانایی‌های داخلی و مدیریت جهادی زمینه رفع مشکلات را فراهم سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها