شهید ابراهیم تقی زاده:

نباید به دشمنان اجازه دهیم که سلاح‌های خود را بر سر ملت‌های اسلامی آزمایش کنند

شهید «ابراهیم تقی زاده» در وصیت‌نامه خود آورده است: نباید به دشمنان مهلت بدهیم که دیگر سلاح‌های خود را بر سرملت‌های اسلامی همچون ایران و عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین و دیگرمسلمانان به آزمایش بگذارند.
کد خبر: ۴۲۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ - 26October 2020

نباید به دشمنان اجازه دهیم که سلاح‌های خود را بر سر ملت‌های اسلامی آزمایش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، شهید «ابراهیم تقی‌زاده» در وصیت‌نامه خود آورده است: «انا هدینا السبیل، اما شاکرا و، اما کفورا» یعنی ما هدایت را به بشر عرضه داشتیم و بعد از آن دیگر نوبت خود اوست که سپاس‌گزار این نعمت باشد یا کفران کند.

طبعا شکرگزاری نعمت هدایت و همانا حسن استفاده از آن و ناسپاسی آن نیز ضایع کردن و پشت پازدن به آن خواهد بود و این بستگی به اختیار و انتخاب انسان دارد؛ بنابراین جای هیچ تردیدی نیست که از دیدگاه هر دین، انسان موجودی است انتخابگر، که باید سرنوشت نهایی خود را با قلم اختیار و انتخاب و رقم بزند.

بنده راهی انتخاب کردم که دیگران آن را انتخاب کرده‌اند و رفتند. راهی که همه‌ی جوانان به آن لبیک گفتند و آنان فهمیدند که انسان یک روز به دنیا می‌آید و بالاخره باید برود، ولی رفتنی بهتر است که انسان با کوله باری از عبادت‌ها و عشق به خدا و رسول خدا و امامان و ولایت امرفقیه و نعمت‌هایی که خداوند در این دنیا به او ارزانی داده است، از این جهان فانی برود و راه دیگر شهیدان را که در راه خدا کشته شده‌اند، ادامه بدهد و شهادت در راه خدا بسی اجر عظیم دارد.

همانا رسول خدا محمد (ص) می‌فرماید من قطره احب الی الله عزوجل من قطره ذم سبیل الله در نزد خدای بزرگ هیچ قطره‌ای محبوبتر از قطره خونی که در راه خدا ریخته می‌شود بهتر نیست. اما بدانید که دشمنان خدا جنگ را بر امت او تحمیل کردند جنگی که برای آن‌ها چه در صورت ادامه آن به‌سود آن‌ها می‌باشد صلح از این جهت به نفع آنان است که اگر ما با آنان صلح کنیم، دیگر اسلام نام و نشانی از آن بر روی زمین نخواهد ماند.

زیرا به گفته امام عزیزمان آنان از اسلام ضربه خورده اند و صلح ننگی است که در تاریخ در دامن مکتب اسلام و جامعه نهاده ایم و ادامه آن از این جهت به سود آن‌ها می‌باشد که انواع و اقسام سلاح‌های جنگی و شیمیایی خود را بر سر ما مسلمانان به آزمایش می‌گذارند وعده‌ای که ناآگاه هستند، در برابر ما قرار داده‌اند، زیرا نیروی که فردا باید در یک صف با اسرائیل و دیگر دشمنان اسلام بجنگد آن‌ها را در مقابل هم قرارداده اند تا همدیگر را از بین ببرند و آن‌ها دراصل می‌خواهند که اسلام را نابود کنند آن‌ها این کار نه درایران بلکه درتمام بلاد مسلمین به‌کار برده‌اند، ولی در این میان وظیفه ما جنگیدن تا پیروزی است و باید تمام قوای خود را از لحاظ جسمانی روحی و مالی و معنوی جمع آوری کنیم و در سایه اسلام و رهبریت امام و روحانیت با آنان بجنگیم تا هر چه زودتربه پیروزی برسیم و نباید به دشمنان مهلت بدهیم که دیگر سلاح‌های خود را برسر ملت‌های اسلامی همچون ایران و عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین و دیگر مسلمانان به آزمایش بگذارند و باید به یاری حق بشتابیم تا حق ما را یاری نماید همانا قرآن کریم می‌فرماید (ان تنصرالله یبنصرکم و یثبت اقدامکم)

برادر کوچک شما ابراهیم تقی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار