امام جمعه بوشهر:

سرزمین‌های اسلامی خرید کالاهای فرانسوی را تحریم کنند

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: حمایت خود را از تحریم کالاهای فرانسوی در سرزمین‌های اسلامی اعلام داشته و این پاسخی آغازین و بازدارنده در راستای پروژه برخورد و مقابله با آنان است.
کد خبر: ۴۲۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار سرزمین‌های اسلامی خرید کالاهای فرانسوی را تحریم کننددفاع‌پرس از  بوشهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در پیامی اظهار داشت: جهان استکبار با تمام ماهیت ننگین استعماری و باطن سراسر شقاوت، خیانت و جنایت خود که تاریخ جهان شاهد آن است در آستانه میلاد رسول مکرم اسلام «ص » بار دیگر وقاحت وجودی خویش را نسبت به ساحت مقدس آن پیامبر رحمت «ص» نشان داد.

وی با بیان اینکه و بار دیگر عمل غیر انسانی را توسط یک نشریه صهیونیستی تکرار نمود گفت: رئیس جمهور فرانسه به حمایت مجدد از توهین کنندگان آن نبی اعظم «ص» پرداخت و اقدام به فضاسازی برای ادامه آن عمل ناپسند نمود.

صفایی بوشهری افزود: این کار بر مبنای تمامی ادیان الهی و آیین‌های انسانی قبیح و ناپسند محسوب می‌شود و در دین اسلام گناهی کبیره و تحریک آمیز می باشد.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام رئیس جمهور فرانسه و توهین کنندگان تصریح کرد: حمایت خود را از تحریم کالاهای فرانسوی در سرزمین‌های اسلامی اعلام داشته و این پاسخی آغازین و بازدارنده در راستای پروژه برخورد و مقابله با آنان می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار