چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید «طاهر افلاکی»؛

شهادت انسان را به درجه اعلای ملکوتی می‌رساند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «طاهر افلاکی» آمده است: شهادت انسان را به درجه اعلای ملکوتی می‌رساند و چقدر شهادت در راه خدا زیباست و مانند گل محمدی می‎ماند که وارثان خون پاک شهید از آن می‌پویند.
کد خبر: ۴۲۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «طاهر افلاکی» فرزند «حسین» در دهم مهر 1343 در روستای «كلاشم» از توابع شهرستان «فومن» به دنیا آمد و در تاریخ 5 آبان 1361 در «مريوان» توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سر و شكم به شهادت رسيد.

وصیتنامه شهید:

«خدایا شهادتم‌ را در راه‌ اسلام‌ و قرآن‌ که‌ خاری‌ در چشم‌ دشمنان‌ است‌ بپذیر.»

از شما تمنّا دارم که هيچ وقت به من ناکام نگوئيد چون من در نهايت، کامم را گرفتم و به بهترين آرزويی که می خواستم يعنی شهيد شدن در راه دين، قرآن و مملکتم رسیدم. در تشييع جنازه ی من فقط ذکر خدا را داشته باشيد و اللّه اکبر را تکرار کنيد.

این اعجاز بزرگ و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهبانی است. (امام خمینی)

تا به حال مرده بودم و این لحظه آغاز جهاد و شهادت است و این احساس را در خود می بینم که تازه دارم متولد می شوم و زندگی جاویدان خود را آغاز می کنم. شهادت انسان را به درجه اعلای ملکوتی می رساند و چقدر شهادت در راه خدا زیباست و مانند گل محمدی می ماند که وارثان خون پاک شهید از آن می پویند. خدایا؛ شهادتم را در راه اسلام و قرآن که خاری در چشم دشمنان است بپذیر.

ای مادر مهربان و عزیزم؛ سلام مرا بپذیر و حلالم کن، مبادا در فقدان من گریه کنی؛ در بالای خانه مان پرچم های سبز سوار کن و افتخار کن که فرزندت در ره خدا به این مقام بزرگ رسیده است.

ای پدر ارجمندم؛ مرا حلال کن و با استقامت، صبر و شکیبایی از انقلاب اسلامی دفاع کن، مبادا روحیۀ خود را ببازی و گریه کنی، چون گریه تو باعث ناراحتی من است.

ای خواهر مسلمانم؛ تو نیز زینب زمان باش و در راه خدا مبارزه کن.

ای برادر عزیزم؛ راه خدا بهترین و برترین راه ماست، پوینده و کوشنده این راه باش.

ای امت شهید پرور ایران؛ تنها راه نجات اسلام و رهایی مستضعفین و پیروزی نهایی، پشتیبانی قاطع و بی دریغ خود از دولت جمهوری اسلامی و پیوستن به خط امام که همان خط اصیل اسلام و حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) است می باشد. در هر کجا هستید از روحانیت مبارز دفاع کنید تا اسلام را به تمام جهانیان بشاسانید. خون شهیدان را پایمال نکنید. از توطئه های دشمن آگاه باشید و هیچ وقت امام عزیز رهبر انقلاب را تنها نگذارید.

مرا هر کجا که می خواهید دفن کنید، این را بدانید که اگر شهید شوم امام حسین (علیه السلام) را می بینم و اگر زنده ماندم قبر او را می بینم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار