مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نهمین جایزه ادبی «یوسف» در کرمانشاه

سردار «ناصر باباخانی» از برگزاری نهمین جایزه ادبی «یوسف» در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 27October 2020

برگزاری نهمین جایزه ادبی «یوسف» در کرمانشاهسرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس کرمانشاه، اظهار داشت: نهمین جایزه ادبی یوسف (داستان کوتاه) به همت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه انعکاس و انتقال میراث گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را از اهداف برگزاری نهمین جایزه ادبی یوسف دانست و افزود: موضوع اصلی داستان‌های ارسالی باید در حوزه دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع)، مدافعان سلامت و عبرت‌های مقاومت و بیداری اسلامی باشد.

باباخانی گفت: جایزه ادبی یوسف طی ۸ دوره برگزاری خود دانشته است به تولید داستان‌های غنی با محتوای دفاع مقدس و ادبیات مقاومت و مقاومت منطقه‌ای دست زده و در این مسیر موفق باشد و علاوه ب رتولید داستان‌های فاخر به شناسایی، رشد و تعالیاستعداد‌های برتر استان و حتی ملی نیز منجر شده است، در این راستا سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تصمیم به برگزاری نهمین دوره از جایزه ادبی یوسف به صورت ملی را نموده است.

وی با اشاره به شرایط عمومی این جشنواره اشاره کرد و گفت: تعداد صفحه‌های اثر نباید از ۱۵ صفحه (حدود ۴ هزار کلمه) بیشتر باشد و آثار به صورت تایپی و در ۲ نسخه ارسال شود و محدویتی از نظر آثار ارسالی وجود ندارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه داستان‌های ارسالی نباید قبلا در کتاب مستقل یا مشترک با نشریه‌ای منتشر شده باشد و متذکر شد: نتایج پایانی این جشنواره تا نیمه دوم دی ۹۹ اعلام و آثار منتخب استان ویرایش و در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

باباخانی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان آذر ۹۹ به آدرس کرمانشاه، خیابان موید، جنب پارک شیرین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و یا به آدرس پست الکترونیکی tahahe۸۵۸@gmail.com ارسال کنند.

وی همچنین با دعوت از همه نویسندگان، اساتید، دانشجویان و علاقمندان استانی برای ارسال آثار و شرکت در این جشنواره گفت: کرماشناه نوبسندگان متعهد و ارزشمندی دارد و امیدواریم شاهد موفقیت آن‌ها در مرحله کشوری جایزه ادبی یوسف باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار