نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد؛

تقویت روحیه معنوی یکی از راههای مقابله با کرونا

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان علاوه بر دفاع از میهن از مناجات با خدا و دعا کوتاهی نکردند امروزه نیز اگر فرض کنیم ویروس منحوس کرونا را همچون جنگ هشت ساله افرادی ضد حقوق بشر بر ما تحمیل کرده‌اند باید علاوه بر مقابله با کرونا روحیه معنوی، ارتباط با خدا و توسل به اهل بیت (ع) را تقویت کنیم.
کد خبر: ۴۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 27October 2020

تقویت روحیه معنوی یکی از راههای مقابله با کرونا

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در جلسه مبادله تفاهم نامه هزینه ساخت پروژه عظیم صحن حضرت زینب (س) و توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه پس از تشکیل ستاد عتبات عالیات در نزد خداوند ثبت و ضبط و توفیقی الهی است.

وی افزود: براساس آیاتی از قرآن، خداوند اجازه داده است خانه‌هایی  محل ذکر خداوند باشند و این خانه‌ها باید گرامی داشته شوند البته این  خانه‌ها از مساجد جداست.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: وظیفه همه ما در رابطه با ائمه اطهار گرامیداشت و احترام است و همچنین توسعه و عمران  بیت‌هایی که محل ذکر خداوند هستند توسط افرادی انجام می‌شود که تجارت و مال دنیا آنها را از ذکر، یاد خدا و برپایی شعائر الهی غافل نکرده است.

وی با بیان اینکه حب اهل بیت راه موفقیت دنیا و آخرت است گفت:  خوشبختانه مردم  استان لرستان به حب و دوستی با  اهل بیت (ع) همواره  مشهور و علی‌رغم تنگناهای مالی هیچ گاه جهت شرکت در توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه نه تنها عقب نشینی نکرده‌اند بلکه پیشرو و زبانزد هستند که این امر ناشی از محبت اهل بیت (ع) در دل مردم استان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان علاوه بر دفاع از میهن از مناجات با خدا و دعا  کوتاهی نکردند امروزه نیز اگر فرض کنیم ویروس منحوس کرونا را همچون جنگ 8 ساله افرادی ضد حقوق بشر  بر ما تحمیل کرده‌اند باید علاوه بر مقابله با کرونا روحیه معنوی، ارتباط با خدا و توسل به اهل بیت (ع) را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار