رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برخی به‌دنبال مخدوش کردن فعالیت‌های ناجا هستند/ نیروی انتظامی در چارچوب قانون حرکت می‌کند

سردار حسین رحیمی با اشاره به حضور فعال نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها گفت: برخی‌ها به دنبال مخدوش کردن فعالیت‌های آن هستند، گفت: مردم بدانند که نیروی انتظامی در چارچوب قانون حرکت می‌کند.
کد خبر: ۴۲۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۷ - 28October 2020

برخی‌ها در داخل کشور به دنبال مخدوش کردن فعالیت‌های ناجا هستند/ نیروی انتظامی در چهارچوب قانون حرکت می‌کندسردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره هجمه‌های اخیر رسانه‌های معاند و ضد انقلاب علیه نیروی انتظامی اظهار داشت: تبلیغ رسانه‌های ضد انقلاب و معاند برای تضعیف نیروی انتظامی است و این کار همیشگی این رسانه‌هاست. 

وی ادامه داد: گله‌مندی ما از کسانی است که در داخل کشور علیه نیروی انتظامی هجمه می‌کنند. 

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه طبیعتاً وقتی نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال دارد، برخی‌ها به دنبال مخدوش کردن فعالیت‌های آن هستند، افزود: مردم بدانند که نیروی انتظامی در چارچوب قانون حرکت می‌کند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: اگر در جایی اشتباهی صورت گیرد بر اساس قانون به آن رسیدگی خواهد شد؛ در موارد اخیر که در برخی شهرها رخ داده است به قانون تمکین می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: پلیس اولین مرجع رعایت‌کننده قانون است و قوه قضاییه با ورود به موضوعات پیش آمده به آن‌ها رسیدگی خواهد کرد. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار