فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیرو‌های مسلح در تولید تجهیزات مورد نیاز گام‌های بلندی برداشته‌اند

امیر سرتیپ حیدری گفت: در سال‌های اخیر با توجه به تحریم‌ها، نیرو‌های مسلح کشور توانسته‌اند در تولید تجهیزات مورد نیاز، گام‌های بلندی بردارند و تلاش کرده‌ایم در حوزه تجهیزات به خودکفایی برسیم.
کد خبر: ۴۲۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ - 28October 2020

مقابله با تهدید‌های دشمن فرصتی برای نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم رونمایی از تجهیزات و ادوات خودرویی بازتولید شده این نیرو اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش به‌عنوان قدرت نخست زرهی منطقه برای انتقال سریع تانک و سکو‌های آتش خود نیازمند انواع کشنده‌های سنگین و فوق سنگین راهبردی است.

وی افزود: توان تولید این کشنده‌های استراتژیک، سابق بر این منحصر به قدرت‌های بزرگ بود که به‌واسطه تحریم‌ها ما را از داشتن آن‌ها محروم کرده بودند؛ لذا به واسطه فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر روی پای خود ایستادن با نگاه به داخل، این موضوع را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دادیم.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش برای بازسازی ادوات خود تمام قابلیت‌ها را پای کار آورده است تا فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را تحقق بخشد، گفت: امروز با پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه و تبدیل آن به فرصت تاریخی و با تکرار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و بانیان تحریم، تعداد ۱۹۵ دستگاه انوع کشنده‌های راهبردی سنگین و فوق سنگین را در کلاس‌های «کیان»، «ذوالفقار» و «نصر» به ناوگان نیروی زمینی ارتش محلق می‌کنیم.

امیر حیدری ادامه داد: البته نزاجا در واحدهای پشتیبانی خود، ۳۵۴ تریلر تانک‌بر بازسازی شده و ۴۳ تریلر تانک‌بر تولید شده توسط مجتمع زرهرن را هم دارد.

بنا بر این گزارش، مراسم یادشده با حضور سرلشکر «موسوی» فرمانده کل ارتش، سردار «شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و سردار «زاهدی» معاون آماد این قرارگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار