فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا خبر داد؛

اعزام تیپ 321 متحرک هجومی ارتش به مرزهای شمال‌غرب

امیر «حاجیلو» از اعزام نیروهای تیپ 321 متحرک هجومی ارتش به مرزهای شمال‌غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ - 28October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: بخشی از یگان‌های تیپ 321 متحرک هجومی ارتش، مستقر در شهرستان مرند، برای تقویت دفاعی مرزهای کشورمان، عازم مناطق مرزی شمال غرب ‌شد.

وی افزود: بخشی از یگان‌های استان با ساختار و سازمان جدید آماده شدند تا در نقاط مرزی مشخص شده حضور پیدا کنند.

حاجیلو تصریح کرد: اگر تهدیدی برای امنیت و آسایش مردم جمهوری اسلامی ایران پیش بیاید، به شدت با آن تهدید برخورد خواهیم کرد.

وی از آمادگی رزمی بسیار بالای نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تاکید کرد: دشمنان ما فقط در مورد بخش کوچکی از توان رزمی نیروهای مسلح اطلاعات دارند و این را بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل حاضر به جان فشانی در راه اسلام و کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با بیان اینکه خط قرمز ارتش، تهدید امنیت و آسایش مردم و تمامیت ارضی کشور است، گفت: مردم عزیز کشورمان بدانند که ما ارتشیان فداییان ملت هستیم و دشمنانمان هم بدانند که اگر کوچکترین حرکتی علیه امنیت نظام اسلامی انجام دهند دستشان را قطع خواهیم کرد.

امیر حاجیلو در پایان با بیان اینکه ما فداییان مردم هستیم، خاطرنشان کرد: داوطلب اعزام به مناطق مرزی از بین نیروهای ارتشی آن قدر زیاد بود که ما ناگزیر شدیم تنها بخشی از آنان را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار