سردار شیخی:

پرورش فرماندهان در جنگ تحول عظیمی به نفع ایران ایجاد کرد + تصویر

مدیر کل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان تهران گفت: جبهه های جنگ فرماندهانی را پرورش داد و تربیت کرد که خلاقیت و امید آن ها به پیروزی، تحول عظیمی را در تغییر وضعیت جنگ به نفع ایران ایجاد کرد.
کد خبر: ۴۲۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ - 28October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از تهران، سردار«علی اصغر محسن شیخی» مدیر کل حفظ آثار دفاع‌مقدس به همراه سرهنگ «حمزه‌علی نادری»مدیرآموزش حفظ آثار دفاع‌مقدس در دیدار با خانواده جانباز «ماه بانویی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: جبهه های جنگ فرماندهانی را پرورش داد و تربیت کرد که خلاقیت و امید آن ها به پیروزی، تحول عظیمی را در تغییر وضعیت جنگ به نفع ایران ایجاد کرد. بزرگترین خلاقیت رزمندگان در هشت سال دفاع‌مقدس این بود که توانستند تاکتیک ها و تکنیک ها و راهبرد های خود را که نوعی خلاقیت و نوآوری محسوب می‌شود بر راهبرد و دکترین دشمن غلبه کند.

در ادامه جانباز محمود ماه بانویی ضمن خوش آمدگویی به نقل خاطرات از آن دوران پرافتخار پرداختند 

در این دیدار سرهنگ «حمزه‌علی نادری» با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس گفت: باید تجربیات پیشکسوتان با جمع آوری اسناد و خاطرات شفاهی ثبت و ظبط شود تا این گنجینه ها برای آیندگان چراغ راه باشد.

محمود بانویی در سال 1357 وارد کمیته انقلاب اسلامی شد و در سال 1358 بنا به فرمان امام وارد سپاه انقلاب اسلامی شد و سرانجام در منطقه غرب شیمیایی شد و تا به امروز با عوارض این بیماری دسته پنجه نرم می‌کند.

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار