وصیتنامه شهید «هادی ابرار»؛

دست شیطان‎های غرب و شرق را از کشورهای اسلامی کوتاه کنید

شهید «هادی ابرار» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از جنگ و شهادت نهراسید و بر شیطان های غرب و شرق و اسرائیل جنایتکار بشورید و دست این خون آشامان را از کشورهای اسلامی کوتاه کنید.
کد خبر: ۴۲۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ - 28October 2020

دست شیطان های غرب و شرق را از کشور های اسلامی کوتاه نمائیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «هادی ابرار» در روز اول فروردین‌ماه سال ۱۳۳۶ در روستای كناری شهرستان تنگستان به‌دنیا آمد و در  بیست‌و‌ششمین روز از مرداد سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت دری می باشد از درهای بهشت که بر روی اولیای خاص خدا باز می شود. امام علی (ع)

با تصمیمی راسخ و اراده‎ای آهنین و امید وافر و تابعیت از الگوئی چون حضرت محمد (ص) و علی (ع) و فرزند برومندش حسین (ع) مشتاقانه به دیار معشوق می روم معشوقی که بر من چه بسیار نعمت ها عنایت فرمود معشوقی که تمام کائنات بدست توانای اوست.

بلی حتما، محفوظ الهی این بنده ناقابلت را با کوله باری از گناه بسوی تو می آیم و خیلی خوشحال و شاکرم که چنین عنایتی و راهی به من آموختی و این لیاقت را به این بنده حقیر عطاء کردی.

خدایا در این راه به من توفیق ثبات قدم بخش آری شهادت یاران صدیق امام و برادران رزمنده جهادگرم برایم دشوار بود و به مرحله عمل درآورم.

روح و فکر را بسوی معشوق اوج دارد و لذا برآن شدم تا در جمع یاران به  قربانگاه عشق بروم چنانچه همه دانند که مرگ راهی است که همه باید آن را طی کنند و بسوی است که باید همه بروند و به این زندگی دنیوی پایان دهند.

بنابراین پایان این دنیا مرگ می باشد و چرا که کاری نکنیم که پایانش مانند امام علی(ع) و امام حسین(ع) نباشد و همانند حسین شهید نشویم و به جامعه روح نبخشیم و با مرگ سرخ مان به این زندگی ننگین پا ترجیح ندهیم.

شهادت که امتحان است شهید شهادت را انتخاب می کند، یک مسئله اتفاقی است. از شما می خواهم به همه بگویید اجباری در کارم نبود بلکه با آگاهی کامل و هدف مشخص پای در میدان آزمایش می نهم و شعار لا اله الا ا... محمد رسول ا... را به مرحله عمل در بیاوریم.

آنقدر می جنگیم تا جانمان را فدای او بکنیم تا از ما راضی شود چرا در زیر بار سنگین گناهان ما زنده ایم و به هر سو نظر می کنم و بر هر راهی می روم شیطان را می بینم مگر یک راه،راه امام خمینی اگر خدا بخواهد آغاز می کنم.

جهاد و شهادت را امیدوارم مورد قبول حق تعالی قرار بگیرد آن وقت زندگی حقیقی را شروع می کنم و از نو متولد می شوم.

خدایا این شهادتم را در راه اسلام و قرآن قرار بده و از شما مسلمانان می خواهم امام را تنها نگذارید و همیشه بعد از نمازهایتان جهت سلامتی امام عزیز و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) دعا  کنید و از این سنگر آزادی و عدالت و حامی مستضعفان حمایت کنید و با وحدت کامل برخیزید.

و در این امر جهاد شریک شوید و از جنگ و شهادت نهراسید و بر شیطان های غرب و شرق و اسرائیل جنایتکار بشوید و دست این خون آشامان را از کشور های اسلامی کوتاه نمائید.

مادرم سلام بر شما باد مرا ببخشید و حلالم کنید که نتوانستم آنقدر شاید و باید دینم را نسبت به شما اداء نمایم و در فقدان من کاری نکنید که روحم را آزار دهد و در شهادت من گریه و زاری نکنید.

و بجای خرما شیرینی پخش نمائید و لباس سیاه بر تن ننمائید و از مردم می خواهم که به شما تسلیت نگویند بلکه تبریک بگویند.

 من به آرزویم رسیم و کام دلم را چشیدم و کاری نکنید دل دشمنان شاد شود و این منافقین که هیچ نمی فهمندخوشحال شوند.

افتخار کنید که فرزندتان چنین سعادتی را پیدا کرده است و از دوستانم حلالیت بطلبید و در پایان از شما خواستارم تقوا را پیشه کنید و از اطاعت خدا غافل نشوید.

شهادت دری است از درهای بهشت که بروی اولیاء خاص باز می شود (امام علی(ع))

شهادت هدیه ای است الهی برای کسانی که لایق آن باشند (امام خمینی)

آرزوی پیروزی اسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها