چهل‌سالگی سرو/

نشست صمیمی کمیته ورزش و جوانان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران برگزار شد

نشست صمیمی کمیته‌ ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه کربلا و مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ - 29October 2020

نشست صمیمی کمیته ورزش و جوانان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، نشست صمیمی کمیته‌ ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

در ابندای این نشست، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار «کاظم غفارپور» مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا، دکتر «حسن رنگرز» مدیرکل ورزش و جوانان و سرهنگ افشار مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی از معاونین و مسئولین عرصه ورزش اداره کل و ورزش بسیج استان مازندران با سرهنگ پاسدار دکتر «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار دکتر «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا به اهمیت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تلاش در راستای معرفی این الگو‌های به نسل امروز تاکید کرد و افزود: همه‌ کمیته‌های ۱۵گانه ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس، موظف هستند به پاس قدردانی از حماسه‌سازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، ضمن تجلیل از ایثارگران در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در بطن و بدنه‌ی نظام جمهوری اسلامی کوشا باشند.

«کاظم غفارپور» مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا هم ضمن ارائه گزارش کار‌های انجام شده توسط این کمیته از ابتدای سال تا کنون از همراهی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و سایر ارگان‌ها، قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این جلسه ضمن تجلیل و تقدیر از عملکرد این کمیته گفت: کمیته ورزش و جوانان در میان کمیته‌های ۱۵گانه، رتبه اول را کسب و به خوبی در این زمینه عمل کرد.

«حسن رنگرز» مدیرکل ورزش و جوانان استان هم ضمن تشکر از همراهی مجموعه ورزش بسیج و سپاه استان با اداره کل ورزش وجوانان استان، اعلام کرد که ما هرچه قدر در راستای نشر و گسترش فرهنگ و آداب ایثار و شهادت دربین جامعه ورزش استان هزینه و فعالیت نمائیم، باز هم نتوانستیم قطره‌ای از زحمات حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس را جبران کنیم.

در پایان این جلسه از معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان «حسین بریمانی»، «مسعود رمضانی»، «محمدرضا ییلاقی»، «حسن برزگر» مسئول هیات اندیشه‌ورز ورزش بسیج استان، «سید رضا ابوالحسنی قلعه‌سری» رئیس هیات ورزش‌های همگانی بسیج استان، «سید محمدعلی صفی‌نیا» رئیس هیات کاراته بسیج استان و بعضی از اعضای این کمیته که تلاش‌های فراوانی را از ابتدای سال تاکنون در این کمیته داشته‌اند با اهداء لوح سپاس توسط فرمانده سپاه کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار