امام جمعه موقت بندر دیر:

پیامبر اسلام برای جامعه بشری الگو و معیار است

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی با بیان اینکه یکی از کمترین کارها نام گذاری فرزندانمان به نام «محمد» است گفت: پیامبر اسلام از همه لحاظ برای جامعه بشری الگو و معیار است.
کد خبر: ۴۲۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ - 30October 2020

پیامبر اسلام برای جامعه بشری الگو و معیار استبه گرارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابراهیم بحرانی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندر دیر، با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: پیامبر اسلام از همه لحاظ برای جامعه بشری الگو و معیار است.

امام جمعه موقت بندر دیر با تأکید بر اینکه تکریم و تعظیم پیامبر کاری الهی است گفت: یکی از کمترین کارها نام گذاری فرزندانمان به نام «محمد» است که هم یک کار فرهنگی و حق فرزندان و هم نشان دهنده محبت به پیامبر و پاسخی به اهانت‌های رژیم استکبار و دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به برگزاری نشست ستاد ملی کرونا در حضور رهبر انقلاب، گفت: راهکارهای رهبر فرزانه انقلاب در ستاد ملی کرونا راهگشا است و نه تنها در مقابله با این بیماری بلکه باید در حل همه مشکلات کشور به عنوان الگو قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم استغفار و تضرع به درگاه الهی، خاطرنشان کرد: سلامت مردم در اولویت است و برای جلوگیری از تخلف در رعایت نکات بهداشتی باید جرایم سختگیرانه در نظر گرفته شود.

بحرانی اضافه کرد: اگر مساجد و پایگاه‌ها در محله‌ها فعال شوند با همراهی شبکه بهداشت کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.

خطیب جمعه دیر با بیان اینکه در انتقادها باید حرمت مسئولان حفظ شود، گفت: اسلام و آموزه‌های دینی و انسانیت ما اجازه بی حرمتی به افراد نمی‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری انتقاد را به رسمیت شناختند، افزود: انتقاد باید خیرخواهانه و مشفقانه و همراه با راه حل باشد و مسئولین هم باید انتقادپذیر باشند.

بحرانی با به اینکه برای همیشه به فضای سیاسی سالم نیاز داریم و باید ادامه پیدا کند، عنوان کرد: انتقاد همراه با هتک حرمت شیوه آمریکایی‌ها است و ما این شیوه را نمی‌پذیریم و نباید ما انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه نه استیضاح و نه هتک حرمت کردن دردی را دوا نمی‌کند، اضافه کرد: اگر قرار است استیضاحی شکل گیرد باید جریان غیر انقلابی در کشور استیضاح شود یعنی کسانی که تفکر آنها لیبرالی و براندازانه است و در بدنه نظام نفوذ دارند باید جلوی آنها گرفته شود و در انتخابات آینده‌ای که در پیش داریم مردم باید هوشیار باشند.

امام جمعه موقت بندر دیر با اشاره به اینکه با بی حرمتی کردن مسئله درست نمی‌شود، بیان کرد: علاج کار فراهم شدن زمینه برای روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی است.

وی تأکید کرد: مسئولین باید قدر این حمایت به موقع رهبر انقلاب را بدانند و با یک مدیریت جهادی و انقلابی به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.

بحرانی درباره اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام و حمایت رئیس جمهور فرانسه از اقدامات اسلام ستیزانه، یادآور شد: ضدیت فرانسه با اسلام چیز جدیدی نیست و اساس کار آنها نمایش ضدیت با اسلام و بدنبال فرافکنی افکار عمومی داخل کشور خود و در سطح بین المللی هم با هدف انحراف افکار جهان اسلام از عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با اسرائیل است که راه به جایی نمی‌برند.

امام جمعه موقت بندر دیر با اشاره به در پیش بودن روز ۱۳ آبان، تصریح کرد: دشمن شماره یک ما آمریکا است و امسال اگرچه برای پیشگیری از شیوع کرونا تجمع ممنوع اعلام شده اما قطعاً مردم از روش‌های دیگری انزجار خود را از آمریکا اعلام می‌کنند.

وی افزود: مبارزه با آمریکا و راه مقاومت ادامه دارد و شعار «مرگ بر آمریکا» بلندتر از گذشته سر داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار