شهید هادی قنبری :

من عاشق‌ معشوقی هستم که تا او را نیابم آرام نخواهم گرفت

شهید «هادی قنبری» در فرازی از وصیتنامه خود آورده است: من عاشق‌ معشوقی هستم که تا او را نیابم آرام نخواهم گرفت و راه رسیدن به آن معشوق شهادت فی سبیل الله است.
کد خبر: ۴۲۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ - 30October 2020

من عاشق‌ معشوقی هستم که تا او را نیابم آرام نخواهم گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، بسیجی شهید هادی قنبری دوم فروردین ۱۳۴۱، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش علی‌محمد و مادرش، زهرا نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم اقتصادی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. ششم آبان ۱۳۶۱، در سومار بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است. برادرش رضا نیز شهید شده است.

فرازی از وصیتنامه شهید:

اسلام در خطر است و ‌مورد هجوم دشمنان اسلام، قرار گرفته است خداوندا، تو ما را خلق کرده‌ای و ما در اختیار تو هستیم و خود را تا لحظه شهادت، وقف تو کرده‌ایم
و از تو می‌خواهم که به این بنده‌ ضعیف خودت، نیرو و قوتی عطا کنی تا بتواند تا آخرین لحظه خدمتگزار اسلام باشد

خداوندا، من به جبهه نیامده‌ام تا بگویند فلانی هم به جبهه رفته خداوندا، من جبهه نیامده‌ام تا قهرمان جنگ شوم و از آمدن خویش به جبهه سوء استفاده کنم. خداوندا، من به جبهه آمده ام تا به هدف نهایی خویش که اسلام و قرآن است برسم.

من عاشق‌ معشوقی هستم که تا او را نیابم آرام نخواهم گرفت، و راه رسیدن به آن معشوق شهادت فی سبیل الله است

یا رب، از تو می‌خواهم که یک لحظه مرا به خودم وا مگذاری، و مرا در مبارزه با نفس خویش، پیروز گردانی، پروردگارا من در همه جا، در هر حال به فکر و یاد تو بودم و از تو می‌خواهم که در هنگام شهادت، مرا تنها نگذاری.

انگیزه من از رفتن به جبهه سه چیز است : عشق به خدا، عشق به اسلام، عشق به شهادت فی سبیل الله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار