مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

شهدای دانش‌آموز شاگردان ممتاز مکتب امام خمینی بودند

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: شهدای دانش‌آموز با بصیرت مثال‌زدنی خود، شاگردان ممتاز مکتب امام خمینی بودند.
کد خبر: ۴۲۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 31October 2020

شهدای دانش آموز، شاگردان ممتاز مکتب امام راحل بودند

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی توانست برکات زیادی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد و ثابت کند قیامی به خاطر خدا و به رهبری مردی خدایی بوده است.

واحد افزود: بصیرت انقلابی شهدای دانش آموز یکی از این برکات است و شهدای دانش آموز با بصیرت مثال زدنی خود، شاگردان ممتاز مکتب امام خمینی بودند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد: دانش آموزان و نسل های جدید باید با مرور زندگی و وصایای شهدای دانش آموز، آنها را الگوی خود قرار دهند و سیره عملی و اخلاقی آنها را در زندگی خود به کار بگیرند.

واحد گفت: تسخیر لانه جاسوسی و رسوا کردن رژیم مستکبر و نژاد پرست آمریکا یک حرکت انقلابی تاریخی است که در شرایط کنونی می‌توان ضمن گرامیداشت آن با دقت مجدد در آن واقعه، به ماهیت شوم استکباری و استبدادی شیطان بزرگ صحه گذاشت و غیرقابل اعتماد بودن این دولت خبیث را ثابت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار