مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای 190 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

سعادت صالحی‌نیا از اجرای 190 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با توجه به شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، بیشتر این برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شده است.
کد خبر: ۴۲۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ - 01November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سعادت صالحی‌نیا» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت و گرامی‌داشت شهادت شهید «محمدحسین فهمیده» و هفته بسیج دانش اموزی، اظهار داشت: 33 هزار رزمنده از استان کهگیلویه و بویراحمد در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند که 70 درصد آنها از قشر دانش‌آموز بودند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 160 هزار دانش‌آموز در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از 100 هزار نفر از آنها عضو سازمان‌یافته بسیج هستند.

صالحی‌نیا به شرایط کرونایی و ضرورت رعایت شیوه‌نامه بهداشتی اشاره کرد و گفت: همه برنامه‌هایی که امسال در هفته بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌شود به صورت مجازی است که بسیاری از این برنامه‌ها ابتکاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان آغاز شده و تا 13 آبان ادامه دارد، ابراز کرد: نخستین روز این هفته با عنوان «دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری» نام‌گذاری شده است که در این روز برنامه‌هایی شامل راه‌اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود» (در قالب متن‌نویسی، نامه به سربازان آمریکایی، نقاشی، نماهنگ، اینفوگرافی و...)، راه‌اندازی پویش سراسری «همه با هم، مرگ بر آمریکا»، راه‌اندازی هشتک «بهنامی امروز، سلیمانی فردا» و نواختن زنگ ایثار و شهادت به صورت مجازی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دومین روز این هفته با عنوان «دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی» نام‌گذاری شده که در این روز نیز برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به صورت مجازی، برگزاری مراسم یادبود شهید فهمیده و یادوراه 446 شهید دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد به صورت آنلاین، راه‌اندازی کانال راهیان نور مجازی در شبکه اجتماعی ایتا و اهدای 100 دستگاه سیستم صوتی به مدارس مناطق محروم به ارزش 300 میلیون تومان پیش‌بینی شد.

صالحی‌نیا تصریح کرد: سومین روز هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان «دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی» نام‌گذاری شده که در این روز اجرای گروه سرود در فضای باز و معابر عمومی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری کوهپیمایی در مناطق با وضعیت سفید و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط دانش‌آموزان نخبه بسیجی را داشتیم.

وی با بیان اینکه چهارمین روز هفته بسیج دانش‌آموزی با نام «دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی» نام‌گذاری شده است، گفت: در این روز 2 هزار بسته لوازم‌التحریر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد و افتتاح و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق و افتتاحیه مرکز مشاوره تحصیلی و خانوادگی سازمان بسیج دانش‌آموزی نیز انجام شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین روز هفته بسیج دانش‌آموزی با نام «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری» نام‌گذاری شده که در این روز نیز تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور زیر هزار، اهدای 2 هزار بسته ورزشی به دانش‌آموزان نیازمند و برگزاری مسابقات علمی در فضای مجازی و اختتامه لیگ علمی پایا را خواهیم داشت.

صالحی‌نیا افزود: ششمین روز این هفته نیز با نام «دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» نام‌گذاری شده و در این روز برگزاری کلاس سواد رسانه در فضای مجازی، تجلیل از کادر درمان توسط دانش‌آموزان به صورت نقاشی، پیام تصویری و متن، تجلیل از جهادگران دانش‌آموز مبارزه با کرونا و اردوهای جهادی بسیج دانش‌آموزی و همچنین امضای طومار مجازی توسط دانش‌آموزان در رابطه با استکبارستیزی با هشتک «آمریکا باید از منطقه برود» اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: هفتمین و آخرین روز هفته بسیج دانش‌آموزی به نام «دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» نام‌گذاری شده که در این روز نیز برنامه‌های متنوعی شامل برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق با وضعیت سفید، رونمایی از نرم‌افزار آشنایی با بسیج دانش‌آموزی، پویش دانش‌آموزی مرگ بر آمریکا، بیانیه ضدآمریکایی مجمع علوی و فاطمی و تجلیل از برترین‌های مسابقات فرهنگی و هنری بسیج دانش‌آموزی اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه مجمع علوی و فاطمی، پنج دانش‌آموز پسر و پنج دانش‌آموز دختر که توسط دانش‌آموزان بسیجی انتخاب شده‌اند در 13 آبان با صدور بیانیه ضد آمریکایی، نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ اعلام می‌کنند.

صالحی‌نیا بیان کرد: در روز 13 آبان نیز دانش‌آموزان بسیجی با همکاری خانواده‌ها و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و امنیتی در حیاط خانه یا پشت‌بام منازل پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش می‌کشند و فیلم‌ها و تصاویر خود را ارسال می‌کنند که به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها