رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد؛

کشف ۱۰۲۸ سرقت و دستگیری ۱۶۳ سارق

سردار قنبری با اشاره به عزم پلیس برای کاهش زمان کشف جرم، از کشف هزار و ۲۸ سرقت و دستگیری ۱۶۳ سارق خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ - 16November 2020

کشف ۱۰۲۸ سرقت و دستگیری ۱۶۳ سارق/ دستگیری ۸ سارق مسلح و ۶۲ جاعل و کلاهبرداربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به هدف‌گذاری‌های اولویت‌دار پلیس آگاهی ناجا اظهار داشت: در تلاشیم ضمن کاهش زمان فاصله بین وقوع جرم تا کشف، کشف علمی جرایم را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: تحقق هدف‌گذاری‌های اولویت‌دار پلیس آگاهی ناجا منجر به افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شود.

کشف ۱۰۲۸ سرقت و دستگیری ۱۶۳ سارق
رئیس پلیس آگاهی ناجا در ادامه به تشریح عملکرد ۲۴ ساعت گذشته این پلیس پرداخت و گفت: به همت همکارانم در پلیس آگاهی سراسر کشور توانستیم در ۲۴ ساعت گذشته، هزار و ۲۸ فقره انواع سرقت (عادی) را کشف کنیم؛ از طرفی در این بازه زمانی ۱۶۳ سارق تحت تعقیب را نیز دستگیر کردیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف سه فقره قتل در ۲۴ ساعته گذشته، یادآور شد: دو فقره از قتل‌های اشاره شده از نوع «پیچیده» بود که با اقدامات فنی کارآگاهان کشف شد؛ البته طی این مدت، ۱۲ نفر به اتهام قتل در این سه پرونده و سایر پرونده‌ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۲ آدم‌ربا
وی همچنین از دستگیری دو آدم‌ربا طی بازه زمانی یادشده، خبر داد و افزود: در این مدت، ۲ مورد آدم‌ربایی در ۲ استان مختلف رخ داد که هر ۲ مورد با انگیزه اختلافات مالی و شخصی صورت گرفته بود و در این زمینه ضمن رهایی گروگان، مجرمان اصلی دستگیر شدند.

دستگیری ۸ سارق مسلح و ۶۲ جاعل و کلاهبردار
سردار قنبری همچنین از کشف پنج فقره سرقت مسلحانه و دستگیری هشت سارق مسلح در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۴۰ مورد جعل و کلاهبرداری کشف شده و در این میان ۶۲ نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر شدند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها