جانشین سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

اجرای ۱۵۰۰برنامه همزمان با بزرگداشت هفته بسیج در استان بوشهر

سرهنگ عبدالرضا دشتی گفت: همزمان با بزرگداشت هفته بسیج یک‌هزار و ۵۰۰ برنامه در استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ - 17November 2020

اجرای ۱۵۰۰برنامه همزمان با بزرگداشت هفته بسیج در استان بوشهر‌به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالرضا دشتی» جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به نقش این نهاد و بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، نظامی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و کمک‌های مومنانه اظهار داشت: بسیج نیروی فعال جامعه است، چراکه هرگاه نیاز باشد در هر صحنه‌ای می‌تواند توانمندی خود را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها دارای تخصص و توانمندی است گفت: نیروهای بسیجی استان بوشهر با حضور در صحنه‌های مختلف خدمات خود را به صورت جهادی و انقلابی به جامعه هدف عرضه می‌کنند.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری هفته بسیج خاطرنشان کرد: شعار هفته بسیج «بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرینی» است که برنامه‌ها از 30 آبان آغاز و تا 6 آذر ادامه دارد.

سرهنگ دشتی از برگزاری بیش از یک‌هزار و 500 برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در طول هفته گرامیداشت هفته بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افتتاح طرح‌های عمرانی را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در هفته بسیج، 700 واحد مسکونی مددجویان ساخته‌شده توسط سپاه افتتاح و تحویل مددجویان در نقاط مختلف استان بوشهر می‌شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزاری جشنواره فیلم و سرودهای مقاومت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست و تصریح کرد: رونمایی از سرود سردار دل‌ها، کلنگ‌زنی باغ موزه دفاع مقدس و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گرانقدر از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است.

وی بیان کرد: در این هفته نشست هم‌اندیشی نخبگان با مجمع نمایندگان استان بوشهر با رعایت کامل ضوابط بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار