فرمانده سپاه استان قم:

آثار اخلاص شهید زین الدین در تلاش نیرو‌های جهادی مشهود است/ انتظار شهدا خدمت به نظام اسلامی است

سردار سید محمد تقی شاهچراغی گفت: ایمان شهید مهدی زین الدین نتیجه اخلاص او بود و امروز آثار این ایمان ماندگار، در تلاش‌ها و خدمات خالصانه و موثر نیرو‌های جهادی مشهود است.
کد خبر: ۴۲۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ - 17November 2020

آثار اخلاص شهید زین الدین در تلاش نیرو‌های جهادی مشهود است/ انتظار شهدا خدمت به نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امشب در مراسم یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و سرداران، امیران، فرماندهان و ۶۰۹۰ شهید استان قم که با حضور مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدا برگزار شد، اظهار داشت: امروز ویژگی‌های شهید مهدی زین الدین و دیگر شهدای بزرگوار در لایه‌های شهر و استان به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به توصیف امام صادق (ع) درباره بصیرت و ایمان قمر بنی هاشم (ع) افزود: زیربنای تمامی ویژگی‌های شهید زین الدین و شهدای امثال او، ایمانی عمیق و راسخ است که وقتی مبتلور می‌شود، انسان در هیچ گریزگاهی عقب نمی‌کشد و از مسیر حق رویگردان و منحرف نمی‌گردد.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: امروز آثار این ایمان خالصانه را که در شهید زین الدین و هزاران شهید دیگر جلوه گر شده، در سرتاسر شهر‌ها و ایران اسلامی و فراتر از آن و در بیمارستان ها، در تلاش‌های جهادی طلاب، دانشجویان، بازاریان و کسبه و همه اقشاری که با اعتقاد و بدون توقع کار می‌کنند و در برابر همه هجمه‌های دشمنان محکم می‌ایستند، می‌بینیم.

وی با بیان این نکته که ایمان مبتنی بر اخلاص اثرگذار است، تصریح کرد: در آبان سال ۶۳ وقتی خبر شهادت شهید زین الدین را شنیدیم، بعضی از جوانانی که او را ندیده و تنها وصف او را شنیده بودند، منقلب شدند و این بخاطر اخلاص شهید بود.

سردار شاهچراغی ادامه داد: امروز فعالیت‌های جهادی که در جامعه جاری است، استمرار همان اخلاص و تلاش امثال شهید زین الدین است که پای امر ولایت ایستادند.

وی تاکید کرد: آقا مهدی همواره تاکید می‌کرد اگر ما پای کار باشیم، بقیه هم پای کار هستند و امروز همه جسم و روح و قامت شهید زین الدین به تمام معنا علیرغم تمامی فشار‌ها در وسعتی به ابعاد ملت سرافراز ایران جریان دارد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: انتظار شهید زین الدین و دیگر شهدای عزیز این است که هر کسی در هر لباس و موقعیتی هست، به این نظام اسلامی خدمت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار