در دیدار رئیس اورژانس کشور با فرمانده کل ارتش مطرح شد؛

توسعه همکاری ارتش و سازمان اورژانس کشور

در دیدار دکتر کولیوند با سرلشکر موسوی، زمینه‌های همکاری بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران و فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 18November 2020

دیدار رئیس اورژانس کشور با فرمانده کل ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دکتر «پیرحسین کولیوند» رئیس سازمان اورژانس کشور با حضور در ستاد ارتش، با امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

کولیوند هدف از این دیدار را تشکر از همه بخش‌های ارتش، به‌ویژه هوانیروز در کمک به مردم و اورژانس کشور بیان کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اورژانس و ذکر خاطراتی از حوادث زلزله، سیل، کرونا و خدمات اورژانس هوایی ارتش، نیرو‌های مسلح را یار و یاور همیشگی فوریت‌های پزشکی به‌ویژه در زمان بحران عنوان کرد.

در ادامه، سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه نجات جان انسان‌ها از مرگ حتمی کار هر روز اورژانس کشور و از توفیقات الهی است گفت: ما همه سرباز و خادم مردم هستیم، این روحیه و توانایی ارتش را نعمت و توفیق الهی می‌دانیم و بر این نعمت شکرگزاریم.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در شعار «ارتش فدای ملت» صادقانه، خالصانه و بی‌منت عمل می‌کند، افزود: خوشبختانه امروز اورژانس ایران در منطقه و کشور‌های دیگر، یک بخش روسفید، با آبرو، مورد احترام و مورد قبول صاحب‌نظران این موضوع است.

فرمانده کل ارتش در پایان با قدردانی از حضور به‌موقع و مؤثر اورژانس کشور که هر روز انسان‌های عزیزی را از مرگ حتمی نجات می‌دهند، از دکتر کولیوند خواست که سلام، تشکر و خداقوت وی را به کارکنان اورژانس کشور ابلاغ کند.

در این دیدار زمینه‌های همکاری بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران و فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موضوع در جلسات کارشناسی پیگیری شود.

انتهای پیام/ 200

پربیننده ها