فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد:

حمایت از تولیدکننده راه رسیدن به اشتغال پایدار است

سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» گفت: یکی از راه‌های رسیدن به اشتغال پایدار در سطح جامعه، توجه به مشاغل خانگی و حمایت از تولید کننده است.
کد خبر: ۴۲۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 18November 2020

سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در حاشیه بازدید از دهکده اقتصاد مقاومتی در روستای جونی‌کلا و سالن پرورش جوجه غاز شوراستاق در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به اینکه با توجه به نام‌گذاری سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری باید از تولید کننده به‌خصوص در بخش مشاغل خانگی حمایت ویژه شود، اظهار داشت: حل کردن مشکلات تولیدکنندگان با توجه به شعار هر خانه یک کارخانه از وظایف اصلی ما است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمک به توسعه کار تولید کننده باعث ایجاد چند اشتغال دیگر نیز می‌شود، افزود: بیشترین درصد اشتغال کشور را بنگاه‌های خُرد و مشاغل خانگی در بر می‌گیرد و در این راستا باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

حمایت از تولیدکننده راه رسیدن به اشتغال پایدار است

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به حوزه اقتصاد مقاومتی و نامگذاری امسال به‌نام جهش تولید نیازمند همکاری تمام نهادها برای حمایت از مشاغل خانگی هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردان و زنان در سطح شهرستان محمودآباد می‌توانند با توجه به مهارت‌های خود در منزل شغل ایجاد کنند، گفت: یکی از راه‌های رسیدن به اشتغال پایدار در سطح جامعه، توجه به مشاغل خانگی و حمایت از تولید کننده است.

حمایت از تولیدکننده راه رسیدن به اشتغال پایدار است

خاطرنشان می‌شود، دهکده اقتصاد مقاومتی آقای ناییج تولید کننده محمودآبادی در روستای جونی‌کلا از بخش مرکزی شهرستان محمودآباد بوده که از سال ۸۶ شروع به‌کار کرده است و تولیدات آن جوجه مرغ، غاز و در نهایت جوجه بلدرچین و پرورش آن، گلخانه پرورش گل‌های آپارتمانی و گردی و استخر پرورش ماهیان سردآبی با ظرفیت ۲ تن بوده و به اندازه ۵ تن در سال برداشت می‌شود.

تولیدات این دهکده اقتصاد مقاومتی به صورت مستقیم به دست مصرف کننده رسیده و با پیگیری بسیج سازندگی سپاه ناحیه مشکلات حوزه برق کشاورزی آن نیز حل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها