وصيتنامه شهید «علی فروغی‌نیا»؛

خواهرانم بهترین زینت برای شما حفظ حجاب است/ در نماز جمعه‌ها شرکت کنید

در وصیت‌نامه شهید «علی فروغی‌نیا» آمده است: خواهرانم بهترین زینت برای شما حفظ حجاب است و ای خواهر سپاهی چادر تو بیشتر از سرخی خون شهیدان دشمن را به لرزه می‌اندازد.
کد خبر: ۴۲۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱ - 28November 2020

خواهرانم بهترین زینت برای شما حفظ حجاب است/ در نماز جمعه‌ها شرکت کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، شهید «علی فروغی‌نیا» فرزند علامرضا در سال 1345 در خانواده‌ای فرهنگی و متدین در شهر خوسف دیده به جهان گشود و سرانجام در چهاردهم بهمن سال 1365 بعد از عمليات کربلای 5 در منطقه شلمچه در سن 20 سالگی مفقودالاثر شد.

وصیت‌نامه شهید:

  بسمه تعالی

«یا ایها الذین امنوا ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم؛ ای اهل ایمان دین خدا را یاری کنید تا خدا هم شما را یاری کند و ثابت قدم واستوار گرداند».

«ان المنافقون فی الدرک الاسفل من النار؛ به راستی منافقان در پست ترین درک جهنم جای دارند»

امام حسین (ع)؛ اگر بر پای دین جدم رسول الله (ص) به خون من و کشتن من وابسته است ای شمشیرها مرا دریابید. این بدن‌ها که می‌خواهند بمیرند چرا در راه خدا ودر راه اسلام و برای اسلام و برای حفظ قرآن قطعه قطعه نشوند.

با سلام ودرود به پیشگاه مقدس ولی عصر و نائب بر حقش امام کبیرمان و سلام و درود به روان پاک شهیدان گلگون کفن همیشه زنده تاریخ اسلام و با درود بر رزمندگان همیشه بیدار جبهه‌های نبرد حق علیه باطل.

 امروز علاوه بر آنکه امدادهای غیبی خداوند هر لحظه ما ملت شهید پرور اسلام و انقلاب اسلامی ایران را احاطه نموده و یکی از درهای دیگر بهشت یعنی باب جهاد را به سوی بندگان خاص خود گشوده است اینک چقدر باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی بود که خداوند این چنین به ما عنایت دارد.

اکنون که این توفیق را یافته‌ام که در این لحظات حساس اسلام و قرآن به ندای رهایی بخش الهی فرزند امام حسین(ع) خمینی کبیر لبیک گوییم، می‌دانم که این راه راه حق است و حق همیشه پیروز است زیرا امام بزرگ ما فرمود؛ امروز که اسلام در مقابل کفر واقع شده ما ایستاده‌ایم و می‌جنگیم و از هیچ چیز ترس و واهمه نداریم زیرا اگر بُکشیم و کشته شویم در هر دو صورت پیروزیم، من نیز با تمام وجودم  این سخن را تکرار می‌کنم و تا آخر عمرم تا زنده هستم از حسین زمان دست بر نخواهم داشت.

ای ملت شهید پرور بیرجند بدانید که تا کفر هست جنگ و ستیز هم هست و این فراموش نشود که در این لحظه حساس مسئله مهم جنگ است. منافقین بدانند که مردم غیور ایران نخواهند گذاشت که خون شهدا پایمال شود و بدانید که دست از امامشان بر نخواهند داشت.

مردم شهید پرور حتماً در نماز جمعه‌ها شرکت کنید و مساجد را پر کنید چون منافقان از مساجد و از هم پیوستگی مسلمانان می‌ترسند، هوشیار باشید و به منافقان اجازه اندیشیدن ندهید.

و شما جوانان برومند؛ تا آخرین قطره خونتان پشتیبان امام و اسلام باشید.

ای خواهران مبارز؛ بهترین زینت برای شما حفظ حجاب است و ای خواهر سپاهی چادر تو بیشتر از سرخی خون شهیدان دشمن را به لرزه می‌اندازد.

ای معلمان متعهد؛ در کارتان دقیق باشید، شاگردان که امانتی هستند در دست شما خوب تربیت کنید و آن‌ها را ارشاد و راهنمایی کنید که بزرگترین خدمت را انجام داده‌اید.

مرا حلال کنید از شما می‌خواهم که برای امام دعا می‌کرده باشید و از خدا برایم طلب آمرزش کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها