نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

علاج مشکلات کشور جهاد کبیر و اطاعت نکردن از دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی از فرهنگ و سیاست بیگانه اطاعت می‌کنیم به طور مسلم آسیب می‌بینیم اما علاج مشکلات کشور جهاد کبیر و اطاعت نکردن از دشمنان است.
کد خبر: ۴۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 18November 2020

علاج مشکلات کشور جهاد کبیر و اطاعت نکردن از دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، اظهار داشت: یکی از علائم رشد و پیشرفت جامعه، توسعه انواع علوم دانشگاهی است که بعد از انقلاب اسلامی تفاوت عظیمی حاصل شد.

وی بیان داشت: در گذشته تاریخ، بزرگان علم و ایمان مانند ابوعلی سینا و خواجه نصیرالدین طوسی با اینکه در رشته‌های مختلف علمی صاحب نظر بودند اما از جهت مسائل دینی استاد بودند، بنابراین در دانشگاه و حوزه نباید این مسئله مهم فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأ:ید بر اینکه در دنیای امروز دانشگاه و حوزه نمی‌توانند نسبت به ارزش‌های دینی بی‌تفاوت باشند، تبیین کرد: دشمن دام وسیعی از انواع ابراز اعتیاد و مواد مخدر برای نابودی جوامع و انسان‌ها پهن کرده که با منطق و تفکر استکبار جهانی امثال شهید مطهری‌ها باید ترور و صدام‌ها حمایت شوند.       

عبادی ادامه داد: به انسان‌های کامل و پیامبر اکرم(ص) اهانت می‌کنند و اسم آن را آزادی بیان می‌گذارند در حالی که اگر در همان کشور فرانسه، کسی در قضیه هولوکاست تردید کند، مجرم است و  دستگیر و راهی زندان می‌شود.

وی تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید پای حرف دین و انقلاب ایستادگی کنیم و با جهاد کبیر از دشمن اطاعت نکنیم تا بدون هیچ جنگ و خونریزی پیروز شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از دشمن اطاعت می‌کنند و تمام این تهدید و نفوذها بخاطر همین است که عده‌ای مطیع دشمن هستند، افزود: وقتی از فرهنگ و سیاست بیگانه اطاعت می‌کنیم به طور مسلم آسیب می‌بینیم اما علاج این مشکل جهاد کبیر و اطاعت نکردن از دشمنان است.

عبادی تصریح کرد: اینکه دشمنان طلبکار هستند و ما را تحریم می‌کنند چون ستون پنجمی در کشور دارند زیرا در غیر این صورت مطمئن باشد در صف نوبت می‌ایستند تا خود را به کشور ما نزدیک کنند و از منافع جمهوری اسلامی ایران بهره ببرند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه و حوزه ضمن اینکه با جدیت باید علم را به دست آوردند اما در بحث‌های دینی، سیاسی و فرهنگی باید از دیانت الهام بگیرند، عنوان کرد: دانشگاه با تعهد و انگیزه خود باید در جهت حفظ فرهنگ و ارزش‌های جامعه نقش ایفا کند و آن را توسعه دهد و در این جنگ نابرابر، جامعه خود را کمک کند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار