رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

فضای مجازی بستر مناسبی برای روشنگری و پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی است

«حسین انجم‌شعاع» با اشاره به اینکه در ایام بزرگداشت حماسه ۹ دی، بصیرت‌افزایی مسئله‌ای بسیار مهم است که در جهت محقق شدن آن باید تلاش کنیم، گفت: امروز فضای مجازی بستر مناسبی در جهت روشنگری و پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۴۲۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ - 18November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، جلسه ستاد بزرگداشت حماسه ماندگار ۹ دی با حضور تعدادی از اعضای ستاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد.

در این جلسه، «حسین انجم‌شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت: وضعیت برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال، با توجه به وضعیت و شرایط استان در بحث کرونا، مشخص نیست و ممکن است احتمالاً با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام بزرگداشت حماسه ۹ دی، بصیرت‌افزایی مسئله‌ای بسیار مهم است که در جهت محقق شدن آن باید تلاش کنیم، تصریح کرد: امروز فضای مجازی بستر مناسبی در جهت روشنگری و پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی است.

انجم‌شعاع عنوان کرد: علاوه بر بصیرت‌افزایی، الگوسازی نیز از اهدافی است که باید به آن پرداخته شود و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو در بحث بصیرت و ولایت است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به فتنه سال ۱۳۸۸ متذکر شد: زمانی فتنه شکل می‌گیرد که افراد قصد ضربه زدن به این نظام را دارند و فضا را چنان غبارآلود می‌کنند که تشخیص حق از باطل مشکل می‌شود و اگر کسی خود را به سلاح بصیرت مسلح نکرده باشد، ممکن است راه را اشتباه انتخاب کند، پس افرادی که در این حوزه تخصص دارند، جهت روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه کمک کنند.

انجم‌شعاع گفت: بدخواهان این نظام از اینکه جمهوری اسلامی در منطقه نفوذ زیادی دارد و ۴۲ سال با اقتدار به جلو می‌رود وحشت دارد، پس این بدیهی است که در این مسیر مشکلات و گرفتاری‌هایی را برای رسیدن به اهداف خود طرح‌ریزی کنند و هیچ‌گاه هم موفق نبوده است.

در ادامه اعضاء ستاد بزرگداشت ۹ دی در جهت گرامی‌داشت این روز بزرگ و تاریخی پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها