امیر حیدری:

دشمن امنیت، اقتصاد و فرهنگ ما را نشانه گرفته است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ماموریت ما مقدس است؛ چراکه دشمن امنیت، اقتصاد و فرهنگ را نشانه گرفته و باید در مقابل این تهدیدات بایستیم و پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۴۲۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ - 19November 2020

دشمن امنیت، اقتصاد و فرهنگ ما را نشانه گرفته استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نيروی زمینی ارتش شب گذشته (چهارشنبه) در بازدید از مناطق مرزی قصر شیرین و در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب با بیان اینکه فرماندهی در نیروی زمینی محوری ارتش بر سه اصل مهم و راهبردی استوار است، اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین اصل، ولایتمداری است که تمام برنامه‌ها در نزاجا در راستای منویات امام خامنه‌ای صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، اصل عدالت محوری و شایسته سالاری را از اصول دیگر این نیرو دانست و افزود: تمام انتصاب‌ها و ملاک ارزیابی ما برای فرماندهان، عمل به این سه اصل و اجرای طرح‌های  ۲۸ گانه لبیک است و ما در طرح‌های لبیک از زمان تولد یک  فرزند تا ازدواج او برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت ما امنیتی، دفاعی است و قسمت پررنگ تر ماموریت  بحث امنیتی است، یعنی امنیت کشور را در مقابل دشمن  و اشرار  تأمین کنیم، ماموریت ما بسیار مقدس است؛ چراکه دشمن امنیت، اقتصاد و فرهنگ را نشانه گرفته و باید در مقابل این تهدیدات بایستیم و پاسخگو باشیم.

 سرتیپ حیدری در ادامه  به حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرزها اشاره و تصریح کرد: اولویت مهم ما حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرزهاست و ما مراقبت از مرز را در قالب طرح‌های ۱۲گانه  برای فرماندهان و تمامی کارکنان ترسیم کرده‌ایم، همه ما موظف هستیم در چارچوب آیین‌نامه مراقبت از مرزها گام برداریم.

وی تاکید کرد: تا زمانی که نیروهای مسلح در مرزها استقرار دارند مردم در امنیت کامل به‌سر خواهند برد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار