فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی:

گام سوم «کمک مؤمنانه» در خراسان‌جنوبی آغاز می‌شود

سردار «علی قاسمی» از آغاز گام سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» از ششم آذر در استان خبر داد و گفت: کمک‌های مؤمنانه علاوه بر سبدهای معیشتی به سمت و سوی دیگر سوق داده خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 19November 2020

گام سوم «کمک مؤمنانه» در خراسان‌جنوبی آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی امروز (پنجشنبه) در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به مردم آسیب‌دیده از کرونا، رزمایش «کمک مؤمنانه» همزمان با سراسر کشور در استان خراسان‌ جنوبی آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون دو گام از این رزمایش طی شش مرحله اجرا شده است، بیان داشت: مرحله نخست رزمایش در ماه‌های شعبان و رمضان و گام دوم رزمایش از دهه ولایت و امامت آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت.

فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی با اشاره به آغاز گام سوم رزمایش مؤمنانه در استان، مطرح کرد: گام سوم در چهار مرحله انجام می‌شود که مرحله اول به مناسبت هفته بسیج از یکم تا پنجم آذر، مرحله دوم به مناسبت هفته بسیج دانشجویی و هفته وحدت حوزه و دانشگاه پایان آذر، مرحله سوم در سالروز شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در ۱۳ دی و مرحله پایانی نیز ایام‌الله دهه فجر انجام می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» از ششم آذرماه در خراسان‌ جنوبی آغاز شده، تبیین کرد: در این مرحله از رزمایش علاوه بر جامعه ثابت، ۳۵ درصد مردم شامل افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا و مشاغلی که به تازگی تعطیل شده‌اند شناسایی و تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه در گام سوم «کمک مؤمنانه» کمک‌های علاوه بر سبدهای معیشتی به سمت و سوی دیگر سوق داده خواهد شد، مطرح کرد: آزادی زندانیان غیرعمد یکی دیگر از برنامه‌های گام سوم «کمک مؤمنانه» خواهد بود که با همکاری دادگستری‌ها و سازمان زندان‌ها انجام می‌شود.

فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: توزیع سبد بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی، اهدای خون، جمع‌آوری و توزیع لوازم‌التحریر، کمک به تهیه جهیزیه، کمک به ایجاد اشتغال و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومین را دیگر سرفصل‌های مؤمنانه در این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها