نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» نماد تفکر بسیجی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» نماد تفکر بسیجی هستند.
کد خبر: ۴۲۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ - 19November 2020

شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» نماد تفکر بسیجی هستندبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه استان به مناسبت آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: معیار سنجش اشیاء وزن و حجم و سطح است ولی ارزش انسان به حجم و اندازه انتخابش سنجیده می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از عوام خیال می‌کنند خداوند متعال در مدیریت جامعه بشری درمانده است و برای خدا تکلیف تعیین می‌کنند، افزود: جواب این افراد آیه قرآن «قالَ إِنِّي أَعْلَمُ ما لا تَعْلَمُونَ‌؛ من چیزی (از اسرار خلقت بشر) می‌دانم که شما نمی‌دانید» است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خداوند اگر بخواهد با یک اراده‌اش همه انسان‌ها مانند سلمان می‌شوند اما انسانی که با اختیار و انتخاب خودش سلمان شود ارزش او غیر از انسانی است که با اراده خداوند سلمان باشد.

عبادی با اشاره با ضرورت ترویج تفکر بسیجی، تصریح کرد: همه چیز دنیا از بین رفتنی است اما هر سخن، عمل و سکوتی که برای خداوند باشد ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه راه بسیجی از راه همه جداست، گفت: راه بسیجی از اقتصاد، سیاست، دشمن‌پرستی و شهوت‌پرستی که شرک به خدا باشد جداست، چون بسیجی مثل مولایش حضرت امام حسین(ع) با خداوند معامله یک جا کرده است «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید کرد: اینکه امام خمینی(ره) به عنوان عارف، فیلسوف و اسلام‌شناس، بسیج را رقم زد که یک هدف است و  تفکر بسیجی منحصر به یک جامعه نیست بلکه یک ایده الهی و دینی است.

عبادی با بیان اینکه تفکر بسیجی به هر جایی که قدم ستمگران آن را پایمال می‎کرد، رفت و مردم و کشورها را از دست غول‌های بیابانی و وحشی‌های غرب‌پرست نجات داد، افزود: سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» نماد تفکر بسیجی هستند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی دنیای آینده را نجات خواهد داد و اکنون در عمل در صحنه است، افزود: وقتی تفکر بسیجی به حد نصابش برسد حضرت مهدی (عج) شما را تنها نخواهد گذاشت اما ارزشش به این است که خود انسان‌ها این تفکر را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار