مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی:

ایثارگری‌های اهل سنت در دوران دفاع مقدس در کنار همرزمان شیعه تبیین شود

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» گفت: امروز تلاش خانواده شهدا کمتر از ایثارگری و فداکاری خود رزمندگان در ایام دفاع مقدس نیست؛ لذا با بیان خاطرات دفاع مقدس و چاپ کتب ویژه نقش اهل سنت در دفاع مقدس باید دلاوری‌های آنان در کنار همرزمان شیعه محقق شود.
کد خبر: ۴۲۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ - 19November 2020

ایثارگری‌های اهل سنت در دوران دفاع مقدس در کنار همرزمان شیعه تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، مراسم تجلیل از مولوی‌های رزمنده و شهدای اهل سنت دفاع مقدس استان امروز (پنجشنبه) به همت دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در این مراسم، اظهار داشت: پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد مرهون خون شهدا و حضور فرزندان شهدا در خط ولایت است.

وی تبيين ابعاد مختلف اين حماسه ملی و تاريخی به نسل جوان انقلاب و نسل‌های آينده را ضرورتی انكارناپذير دانست و افزود: نباید بگذاریم نسل جوان از ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس فاصله بگیرند لذا باید از دستاوردهای دفاع مقدس بهترین بهره‌ را ببریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی بیان داشت: باید به معرفت‌شناسی دفاع مقدس پرداخته شود و در جهت تقویت فرهنگ دفاع مقدس و وحدت شیعه و سنی تلاش کرده و با اقتدار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت باشیم.

فلاحی مطرح کرد: امروز تلاش خانواده شهدا کمتر از ایثارگری و فداکاری خود رزمندگان در ایام دفاع مقدس نیست و با تبیین خاطرات دفاع مقدس و چاپ کتب ویژه نقش اهل سنت در دفاع مقدس باید دلاوری‌های آنان در کنار همرزمان شیعه تبیین شود.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان اهل سنت، مولوی «محمد عمر عاشوری» و «دوست محمد مصطفایی» و دو خانواده شهید اهل سنت، شهیدان «حمزه‌ای وخزایی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار