فرمانده سپاه هشترود؛

بسیجیان از آزمون‌های سخت با موفقیت بیرون آمده‌اند/ اجرای 100 عنوان برنامه در هفته بسیج

سرهنگ «ناجی» گفت: بسیجیان با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از تمام آزمون‌های سخت با موفقیت بیرون آمده‌اند.
کد خبر: ۴۲۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 19November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «مالک ناجی» فرمانده سپاه شهرستان هشترود درخصوص هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از تمام آزمون‌های سخت با موفقیت بیرون آمده‌اند.

وی ادامه داد: بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نیست، بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدایش شناخته می شود؛ بسیج یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژِی اصیل در جهان بشریت است و حد و مرز نمی شناسد.

ناجی تاکید کرد: بسیجی بودن به ویژگی های والای اخلاص و تقوا بستگی دارد و در یک کلام بسیجی یعنی پیرو ولایت و مزین به نور رهبر.

فرمانده سپاه هشترود ابراز داشت: بیش از 100 عنوان برنامه برای اجرا در طول هفته بسیج در نظر گرفته شده که دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای بسیجی، برپایی ایستگاه های سلامت محور با موضوع کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان هشترود و اجرای یادواره های شهدا در فضای مجازی و حقیقی و با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله آنهاست.

سرهنگ ناجی در پایان خاطرنشان ساخت: اجرای محلات مهربانی در جهت شناسایی آسیب‌های اجتماعی و اهدای جهیزیه به نو عروسان، اجرای سرود خیابانی و رزمایش کمک های مومنانه، معرفی 90 نفر توسط بسیج سازندگی و با کمک کمیته حضرت امام (ره) جهت دریافت تسهیلات بانکی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته مقدس بسیج در شهرستان هشترود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها