نماینده ولی فقیه در مازندران:

دنیای امروز به قدرت بسیج ایمان آورد/ امروز کشور ما نیازمند بسیج ۴۰ میلیون نفری است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی به عملکرد خوب بسیج در بحران‌ها و شرایط حساس اشاره کرد و گفت: دنیای امروز بسیج را شناخت و به قدرت بسیج ایمان آورد.
کد خبر: ۴۲۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 19November 2020

دنیای امروز به قدرت بسیج ایمان آورد/ امروز کشور ما نیازمند بسیج ۴۰ میلیون نفری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با اعضای ستاد هفته بسیج سپاه کربلا با گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد هفته بسیج اظهار داشت: شجره طیبه‌ بسیج با خدمت در تمام عرصه‌ها موجب افتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی بسیج را کانون قدرت و عزت دانست و افزود: این نعمت را خداوند به دل امام (ره) الهام کرد و با تشکیل بسیج، موجبات خیر و برکت فراهم شد و امروز مقام معظم رهبری به بسیج و بسیجی بودن افتخار می‌کنند.

محمدی لائینی بسیج را مکتبی مردمی و شهدایی برشمرد که هدفش ادامه راه شهدا است و اظهار کرد: نیروهای بسیجی پرورش یافته مکتب شهید سلیمانی هستند که خود یک بسیجی موفق بود و شکست داعش از موفقیت‌های بسیجیان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: با قدرت بسیج می‌توانیم از حقوق مستضعفین و محرومین دفاع کنیم و برای جلب رضایت و خوشنودی خداوند گام برداریم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص نفوذی‌ها بارها هشدار دادند، به عملکرد خوب بسیج در بحران‌ها و شرایط حساس اشاره کرد و گفت: دنیای امروز هم بسیج را شناخت و به قدرت بسیج ایمان آورد.

محمدی لائینی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند بسیج ۴۰ میلیون نفری است ولی هنوز با این مهم فاصله داریم، خاطرنشان کرد: نیرو‌های بسیجی ما باید قوی و کارآمد و بروز باشند و تقویت بسیج و پایگاه‌ها را همواره مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار