فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (علیه السلام) در دفاع مقدس:

مهم‌ترین شاخصه یک فرد بسیجی بصیرت و پیشگامی مد نظر رهبری است

سردار «محمد جلایی» با بیان اینکه قطعاً تشکیل بسیج از الطاف الهی بود گفت: مهم‌ترین شاخصه یک فرد بسیجی بصیرت و پیشگامی مد نظر رهبری است.
کد خبر: ۴۲۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ - 20November 2020

فشار اقتصادی اولین راهبرد دشمن و فشار روانی و تحریف گام دوم است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد جلایی» فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (علیه السلام) در دفاع مقدس ظهر امروز (جمعه) پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان «فومن» با بیان اینکه قطعاً تشکیل بسیج از الطاف الهی بود، اظهار داشت: مهم‌ترین شاخصه یک فرد بسیجی بصیرت و پیشگامی مدنظر رهبری است.

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (علیه السلام) در دفاع مقدس با اشاره به بیانات امام راحل در زمینه بسیج، افزود: اگر بخواهیم شاخصه‌ای برای خلوص پیدا کنیم شاخصی جز بسیج نمی‌یابیم.

وی تصریح کرد: امام در آخرین پیام در سال ۶۷ با غبطه به حال بسیجیان گفت: «از خداوند می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور کند» و در قسمتی دیگر فرمودند: «چه در جنگ و چه در صلح ساده اندیشی است که استکبار دست از سر ما بردارد.»

جلایی تفکر بسیجی را ضرورت جامعه امروز دانست و متذکر شد: باید اعتقاد و معنویات بسیج مثل قبل با قدرت ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند بسیج یک تشکل است در صورتی که بسیج راهبرد دارد و زیر نظر سپاه گوش به فرمان رهبری است.

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (علیه السلام) در دفاع مقدس با اشاره به سه راهبرد دشمن در شرایط کنونی تاکید کرد: فشار اقتصادی اولین راهبرد دشمن و فشار روانی و تحریف گام دوم است.

وی اظهار داشت: دشمن با تبلیغات به دنبال آن است دستاوردهای ما را به نقطه ضعف تبدیل کند؛ سئوالاتی را در جامعه رواج می دهد مثل اینکه انرژی هسته‌ای به چه درد ما می‌خورد؟ ما این همه اقتدار نظامی را برای چه می‌خواهیم؟ داعش را چرا ما سرنگون کنیم؟ و ...

سردار جلایی سومین راهبرد را فشار عملی بر شمرد و افزود : قضیه دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ سواری اشرار و منافقین بر فشار عملی و سالگرد برای آنها سومین راهبرد دشمن است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ عظمت ایران اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: ایران ما علی رغم همه فراز و فرودها در علم و ... پیشرو بوده است.

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (علیه السلام ) در دفاع مقدس با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی باید مورد توجه باشد، تاکید کرد: دشمن به دنبال آن است که کشور ما را به عراق و افغانستان ثانی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه شکست ناپذیری ملت ایران از عوامل دشمنی دشمنان است متذکر شد: بسیج یک کارزار مهم و تمام عیار به وسعت انقلاب است که ما حق وحدت شکنی نداریم و حفظ «وحدت» بزرگترین معروف و دوری از بزرگترین منکر «تفرقه» را باید در جامعه پیگیر باشیم  تا انقلاب ما به ظهور برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها