نشست جمعیت دختران شهدا برگزار شد

نشست جمعیت دختران شهدا (پیام‌آوران بشارت) با حضور نخبگان شاهد برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 21November 2020

نشست جمعیت دختران شهدا برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست جمعیت دختران شهدا (پیام آوران بشارت) با حضور نخبگان شاهد به منظور معرفی اهداف این کارگروه به اعضا جدید در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست نخبگانی از اداره دانش‌پژوهان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند و اهداف کارگروه و چگونگی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین از اعضای جدید دعوت به عمل آمد با پیوستن به کمیته‌های این کارگروه متناسب با نوع فعالیت و دانش خود در ترویج مولفه‌های ایثار و شهادت مشارکت کنند.

جمعیت دختران شهدا با عنوان پیام آوران بشارت که تشکلی غیر انتفاعی، غیردولتی و مردمی است فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با هدف: پیگیری مطالبات مختلف دختران شهدا، تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تحکیم خانواده و جایگاه زنان و دختران ...، تعامل با دستگاه‌های سیاست گذار، قانونگذار و فرهنگ ساز در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، رساندن پیام شهدا به جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و ... آغاز کرده است.

کمیته آموزش و پژوهش، فرهنگی و هنری، روابط عمومی و رسانه، حقوقی، مشلوره و سلامت، پشتیبانی و تعاملات و کمیته امور بین الملل از زیر مجموعه‌های کارگروه پیام آوران بشارت است.

در پایان این نشست پیرامون مطالبات و مشکلات فرزندان شهدا و راهکار‌های چونگی رفع بحث و تبادل نظر انجام شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار