پیام سرهنگ «فلاحی» به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام است

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ - 21November 2020

بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی به مناسبت هفته بسیج پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به زیبایی متجلی یافته، بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت بیش از 40 سال از حیات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها مشهود است.

بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته و به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است. گواهان و شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد و اگر شناخته شود و مورد تکریم و حمایت و هدایت و مدیریت قرار گیرد، می‌توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند شد، از این توانمندی‌ها می‌توان در امور اقتصادی فرهنگی، رفاهی و اجتماعی و دیگر زمینه‌ها که باید شناخته شود، استفاده نمود.

بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است. بی‌شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچگاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه بسیجیان عزیز استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها