دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با امام جمعه بیله‌سوار

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با حجت‌الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۲۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ - 21November 2020

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با امام جمعه « بیله سوار»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با حضور در دفتر حجت‌الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل اظهار داشت: شهرستان مرزی بیله سوار در دفاع از مرزهای ایران اسلامی سابقه ای درخشان دارد و مزار مرزبانان شهید شهریور 1320 در این شهر تأیید کننده این حقیقت و افتخاری برای شهرستان بیله سوار و استان اردبیل است.

واحد افزود: تکمیل ساخت حرم شهدای گمنام تپه نرگس بیله سوار در اولویت برنامه های عمرانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار دارد و نحوه اتمام آن و برطرف کردن نواقصات کار در دست بررسی است و به زودی تصمیم مناسب در این خصوص گرفته شده و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام عزیزی امام جمعه بیله‌سوار نیز طی سخنانی کوتاه گفت: مسئولان شهرستان بیله سوار باید در خصوص تکمیل حرم شهدای گمنام این شهر همت کنند تا در آینده‌ای نزدیک اجرای مراسم‌های فرهنگی در جوار حرم شهدای گمنام را دوباره شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها