نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

بسیج، بهترین مدافع اسلام و انقلاب است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» با بیان اینکه تفکر بسیجی، الهام‌بخش مقاومت در عصر حاضر است، گفت: بسیج، بهترین مدافع اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۴۲۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 21November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در برنامه پیام جمعه، با بیان این‌که بسیج، لشکر مخلص خدا، اهل گمنامی و بی‌نشانی و عاشق شهادت است، اظهار داشت: بسیج، بهترین مدافع اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: بسیج، نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها بوده و تفکر بسیجی، الهام‌بخش مقاومت در عصر حاضر است.

وی با تاکید بر این‌که قرار گرفتن در مقطع زمانی تحقق سند چشم انداز بیست ساله ایران اسلامی، از ویژگی‌های ممتاز دولت آینده است، گفت: دولت آینده، باید حداکثر تلاش خود را برای تحقق سند چشم انداز بکار گیرد.

حجت الاسلام آل‌هاشم گفت: مقابله با ایران انقلابی جزو ماهیت دستگاه حاکمه‌ آمریکا و اصل دائمی صهیونیسم جهانی است که به‌هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری از هویت اسلامی، ایرانی، انقلابی و پویایی طریق جامعه مهدوی، پیشتازی در اخلاق و رفتار حسنه، دست یابی به نظام فراگیر، کارآمد و منسجم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه از جمله اهداف نقشه مهندسی فرهنگی کشور در سند چشم انداز 1404 کشور است.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: ایشان، از نظر علمی در میان علمای شیعه برجسته است، اما جنبه امام‌زاده بودن ایشان در بین مردم غلبه دارد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: تلاش علمی، دفاع از آئین اسلام، رفع اشکال و شبهات مخالفان، تبیین انگیزه‌های‌های صحیح اسلامی، ایجاد شبکه ارتباطی با شیعیان در مناطق مختلف از طریق نمایندگان و رساندن پیام‌ها و پیک‌ها، تقویت سیاسی رجال و عناصر مهم شیعه، فعالیت‌های سری سیاسی علی‌رغم تمام کنترل‌ها و مراقبت‌های حکومت عباسی از امام حسن عسکری، مهم‌تر از همه آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت از جمله فعالیت‌های موثر آن حضرت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها