امام جمعه شهرستان محمودآباد:

امروز ایران اسلامی با فرهنگ بسیجی اداره می‌شود

حجت‌ الاسلام «سید داوود موسوی» گفت: ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می‌شود و اگر کمبود یا مشکلی دیده شود به خاطر نبود بسیج در آنجا بوده است.
کد خبر: ۴۲۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ - 21November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌ الاسلام «سید داوود موسوی» امام جمعه شهرستان محمودآباد امروز در دیدار با حجت‌ الاسلام «محمد اسداللهی» نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد ضمن تبریک هفته بسیج و سلامتی برای بیماران اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی ما با مدیریت زیبای امام (ره) کارهای بسیار اعجاز آمیزی را از بسیج شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بزرگی که امام (ره) انجام دادند و باید آن ایام را ایام الله نیز بدانیم، روزی بود که ایشان فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی و بسیج را صادر می‌کنند.

امام جمعه شهرستان محمودآباد تصریح کرد: بحث بسیج و عملکرد آن امروز بسیار تاثیرگذار است و مقام معظم رهبری برای اینکه نام بسیج را عنوان کند می‌فرماید بسیج چیزی شبیه به افسانه است.

حجت‌ الاسلام موسوی تصریح کرد: بسیج با عمل به‌هنگام خود توانسته امروز با فرهنگ سازی مناسب در مقابل ابرقدرت‌ها بایستند.

ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می‌شود

وی متذکر شد: جنگ پایان کار بسیج نبوده و آغاز یک عقلانیت در تبعیت از امام و پیشتازی در تمامی عرصه‌ها بوده و هست‌.

امام جمعه شهرستان محمودآباد افزود: ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می‌شود و اگر کمبود یا مشکلی دیده شود به خاطر نبود بسیج در آنجا بوده است.

بسیج یک نهاد مردمی است و در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارد

حجت‌ الاسلام «محمد اسداللهی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد نیز با بیان اینکه امیدواریم شاخصه‌هایی از بسیج که مد نظر مقام معظم رهبری است در ما وجود داشته باشد، اظهار داشت: سه شاخصه مهم رهبری در مورد بسیجی اخلاق، عمل به هنگام و بصیرت است که قطعا در هر فردی وجود داشته باشد می‌تواند عمل یک بسیجی را به خوبی انجام داده و موفق شود.

وی افزود: بعد از تشکیل این نهاد مردمی توسط امام خمینی (ره) می‌بینیم که بسیجیان در تمامی عرصه از جمله جنگ حضور پر رنگی داشتند و با ایثار و مجاهدت خود توانستند جنگ را مدیریت کنند که حضور مردمی هم تاثیر گذار بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد مردمی است و مأموریت بسیج امروز مشخص است و در تمامی عرصه‌ها حضور دارند که امروز شاهد فعالیت آن‌ها در مقابله با ویروس کرونا هستیم.

حجت‌ الاسلام اسداللهی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه نیز به عنوان یک نیروی بسیجی و انقلابی پای کار باید امروز در تمامی عرصه‌ها حضور داشته باشند، تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا از سال گذشته تا به امروز دیدیم که خبرنگاران ما چگونه با جان و دل در راستای اطلاع رسانی وضعیت‌ها حضور داشتند.

وی متذکر شد: اصحاب رسانه به خوبی توانستند عملکرد بسیج و حرف بسیجی را به تمام دنیا مخابره کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار