مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

فرهنگ بسیجی، فرهنگ بصیرت و ولایتمداری است

«هدایت مظلومی» گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ شجاعت، بصیرت و ولایتمداری است.
کد خبر: ۴۲۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ - 21November 2020

فرهنگ بسیجی، فرهنگ بصیرت و ولایتمداری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های کتاب انقلاب اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

مظلومی افزود: هفته بسیج و روز پنجم آذر فرصت مغتنمی است تا به فرهنگ و تفکر بسیجی که رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران از گذرگاههای سخت و پر فتنه‌های تاریخی به شمار می‌رود، رجوع کرده و با چراغ روشنگرانه بسیج در راستای تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی طلوع خورشید عظمای ولایت حضرت بقیه الاعظم حضرت مهدی (عج) حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن است، عنوان کرد: امروز که نظام مقدس‌مان هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، فرهنگ شجاعت، بصیرت و ولایتمداری است، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای یادآوری رشادتهای بسیجیان مخلصی است که در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

مظلومی گفت: هفته بسیج نکوداشت خودباوری و ایستادگی بسیجیان این مرز و بوم است که حماسه‌های جانانه آفریدند و در مقابل ددمنشی حزب بعث و اربابان آمریکایی و استکبار جهانی به شایستگی مقاومت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن بزرگداشت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای عزیز بویژه شهیدان گلگون کفن بسیجی عرصه هشت سال دفاع را گرامی داشته و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: امروز بسیجیان بیدار دل در صحنه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی، دفاع از کشور، کمک‌های مومنانه و ... پیشتاز بوده و حضوری پرشور و فعال دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار