جانشین سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

مجاهدت‌های بسیجیان در خط مقدم مقابله با کرونا قابل تحسین است

سرهنگ «عبدالرضا دشتی» گفت: حضور و مجاهدت خالصانه بسیجیان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین و تقدیر است.
کد خبر: ۴۲۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 21November 2020

مجاهدت های بسیجیان  در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالرضا دشتی» جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران جایگاه بسیج را در حوزه‌های مختلف مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج با تلاش خستگی ناپذیر نیروهای جهادی و انقلابی خود به دنبال ارائه خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف است.

وی به خدمات شبانه روزی بسیجیان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان بوشهر اشاره کرد و گفت: حضور و مجاهدت خالصانه بسیجیان در تمامی عرصه‌ها بویژه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین و تقدیر است.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رسالت اصلی جشنواره مالک اشتر که برگرفته از نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر و پند‌های مدیریتی ایشان است.

دشتی به اهمیت جشنواره مالک اشتر اشاره کرد و افزود: جشنواره مالک اشتر در راستای ارتقای آمادگی عملکرد و پیشرفت مداوم و کمک به تعالی سازمان و ارج نهادن به تلاش و عزم جمعی کارکنان و بسیجیان با معرفی رده‌های برتر و موفق کشوری به صورت سالانه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ارتقاء توان مجموعه های فعال در این نهاد بسیج است خاطرنشان کرد: در این جشنواره برترین‌‌ رده ها در بخش‌های اقشار و معاونت های بسیج، طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین، پایگاه ها و حوزه های مقاومت و گروه جهادی معرفی شدند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت های پایگاه ها و حوزه ها در مسیر خدمات رسانی، تصریح کرد: در این بخش پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) از شهر بوشهر با مسئولیت حسین احمد پور و پایگاه مقاومت ریحانه النبی (س) با مسئولیت نصرت خوزم از شهر برازجان بعنوان پایگاه برتر و حوزه مقاومت بسیج ثارالله از کنگان با مسئولیت محمد عباس نژاد و حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا (س) شهر دیر با مسئولیت مریم دریانورد بعنوان حوزه مقاومت برتر برگزیده و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها