امام جمعه شریف آباد:

تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات امام (ره) بود

حجت الاسلام والمسلمین قاسم خداپرست گفت: تشکیل بسیج از معجزات امام (ره) بود که در همه عرصه های نظام مقدس اسلامی در خدمت انقلاب بوده‌اند.
کد خبر: ۴۲۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ - 21November 2020

تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات امام (ره) بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، به مناسبت آغاز هفته بسیج، سرهنگ «رضا امجدی» فرمانده سپاه ثامن الححج (ع)‌‌‌ شهرستان پاکدشت به همراه جانشین، معاونت‌های سپاه و فرماندهان حوزه بسیج با حجت الاسلام والمسلمین «قاسم خداپرست» امام جمعه  بخش شریف آباد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی پس از ارائه گزارش فرماندهی محترم سپاه ثامن الححج (ع)، حجت الاسلام والمسلمین خداپرست ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات امام (ره) بود که در همه عرصه های نظام مقدس اسلامی در خدمت انقلاب بوده اند و طبق آیه 146 سوره آل عمران، بسیجیان مردان الهی وبندگان خالص خدا هستند که باایمان و اخلاص و استقامت در رکاب امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جانفشانی کردند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه سپاه از فعالیت‌های گسترده از آغاز رزمایش بزرگ مواسات و همدلی، ضمن استقبال از طرح غربالگری گسترده سپاه بر تحقق فرمایشات رهبری نسبت به عملیات محله محور با همراهی نیروهای بسیجی و مساجد در جهت مقابله جدی با شیوع ویروس کرونا تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها