راه‌‌اندازی سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا آرامستان بهشت رضا مشهد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح محدودیت ورود به آرامستان‌ها، سامانه زیارت مجازی ویژه گلزار شهدا آرامستان بهشت رضا مشهد راه‌‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۲۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ - 21November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین مهدوی دامغانی» مدیرعامل سازمان فردوس ها با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: راه‌‌اندازی سامانه زیارت مجازی گلزار مطهر شهدا در آرامستان بهشت رضا (ع) همزمان با هفته بسیج، یکی دیگر از اقدمات سازمان فردوس‌ها در سهولت و تسریع ارائه خدمات به شهروندان و دستیابی آنها به خدمات شهری هوشمند است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی راه‌‌اندازی این سامانه بستر مناسبی را برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور فراهم آورده تا در شرایط برقراری محدودیت ورود به آرامستان‌ها، بدون حضور فیزیکی از فضای معنوی گلزار شهدا آرامستان بهشت رضا (ع) بهره‌مند شوند.

این مسئول افزود: در گام نخست اجرای این طرح، تصویر مزار بیش از 3 هزار شهید تدفین شدع در گلزار مطهر شهدا آرامستان بهشت رضا (ع) با فناوری عکسبرداری پانوراما و تصاویر هوایی پهپادی، در سامانه بارگذاری شده است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص امکانات جانبی این سامانه گفت: در این سامانه امکاناتی همچون پخش آیات قرآن، زیارت اهل قبور و نواهای مذهبی پیش‌بینی شده و شهروندان می‌توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات و یا هر نوع خطا را از طریق این سامانه در بخش مشخص شده اعلام کنند تا نسبت به رفع خطا و همچنین بهره‌برداری از نقطه نظرات اقدام لازم صورت پذیرد.

براساس این گزارش؛ شهروندان می‌توانند برای استفاده از سامانه زیارت مجازی به سایت سازمان به آدرس اینترنتی mcm.mashhad.ir یا ziyaratemajazi.mashhad.ir مراجعه نمایند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها