حمله مسلحانه شهرک‌نشینان صهیونیست به یک روستای فلسطینی

در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، شهرک نشینان صهیونیست مسلح به سلاح گرم با پشتیبانی نظامیان رژیم اشغالگر به یک روستای فلسطینی حمله کردند و چند جوان فلسطینی هم در مناطق دیگر بازداشت شدند.
کد خبر: ۴۲۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 21November 2020

حمله مسلحانه شهرک‌نشینان صهیونیست به یک روستای فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شهرک‌نشینان صهیونیست روز شنبه با پشتیبانی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به یک روستای فلسطینی در جنوب شهر «الخلیل» در کرانه باختری حمله کردند .

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا)، «فؤاد العمور» یک فعال کمیته‌های حفاظت از فلسطینیان در جنوب الخلیل گفت: «ده‌ها شهرک نشین در حالی که با خود سلاح حمل می‌کردند به روستای التوانه در مسافر یطا یورش آوردند.»

شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به منزل «حاتم مخامره» یک شهروند این منطقه و شماری از فعالان کمیته‌های حفاظت از فلسطینیان، شروع به فریاد زدن با الفاظ رکیک و ناپسند و توهین به فلسطینیان کردند.

العمور گفت: «فعالان و اهالی این روستا در برابر حمله شهرک‌نشینان مقاومت کردند که این امر منجر به زخمی شدن دستکم یک فلسطینی شد.»

این شهرک‌نشینان از شهرک «حفات ماعون» واقع در اراضی فلسطینی به سمت روستای فلسطینی آمده بودند.

شهر «جنین» کرانه باختری نیز امروز شاهد حمله نظامیان رژیم اشغالگر بود. این نظامیان با حمله به چندین خانه متعلق به فلسطینیان یک جوان حدودا 30 ساله را هم بازداشت کردند.

در شهر «قلقیلیه» نیز نظامیان رژیم اشغالگر دو جوان را از روستای کفرقدوم شرق این شهر بازداشت کردند.

واحدی از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی نیز امروز، «خالد بسام عبدالفتاح» آزاده ۲۴ ساله فلسطینی اهل طولکرم را با حمله به منزلش بازداشت کردند.

بامداد گذشته نیز، نظامیان رژیم اشغالگر سه جوان را در پست نظامی نزدیک شهرک «بیت فجار» جنوب «بیت لحم» به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند که منجر به جراحت هر سه و انتقال آنها به بیمارستان شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها