امام جمعه گناوه:

وصیتنامه سردار شهید سلیمانی در راس وصیتنامه شهیدان بسیجی است

حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی وصیتنامه سردار شهید سلیمانی را در راس وصیتنامه شهیدان بسیجی دانست و گفت: وصیتنامه سردار سلیمانی به ما درس زندگی می دهد که بابد به خوبی مطالعه و به نسل جوان و کنونی معرفی کرد.
کد خبر: ۴۲۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ - 21November 2020
وصیت نامه سردار شهید «سلیمانی» را در راس وصیت نامه ها شهیدان بسیجی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید هادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در دیدار فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای می باشد که حضرت امام ( ره ) با آن مقام علمی و تقوایی غبطه به حال بسیجی می خوردو از خداوند طلب می نماید که با بسیجیان محشور شود.
 
وی با اینکه حضرت امام خمینی (ره) با کسی تعارف نداشت و این تعبیرات والای حضرت امام ( قدس) حکایت از جایگاه رفیع و فرهنگ بسیج دارد گفت: بسیج دارای نقشی است که بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
امام جمعه گناوه با اشاره به دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیجیان در روز غربت ما و هشت سال دفاع مقدس با خلوص و نیت های الهی توانستند قدرت، عظمت و صلابت خود را به رخ دشمن بکشند.
 
رکنی حسینی با بیان اینکه بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری یعنی پیشرو در میدان و حاضر شدن در تمام عرصه می باشد گفت: در هشت دفاع مقدس و در عرصه های دیگر ما شاهدحضور این آمادگی بسیج بوده ایم که بسیج در تمام صحنه ها و میدان ها حاضر می شود ونقش خود را ایفا میکند.
 
وی با اشاره به دوران فراگیری ویروس منحوس کرونا افزود: در این دوران شاهد هستیم بسیج در طرح مواسات، مبارزه با کرونا و تمام حوادث غیره مترقبه که بوجود می اید بسیج بیشرو در میدان است.
 
رکنی با بیان اینکه هرکجا بسیجی ما احساس نیاز به حضورش شد ،ازجمله حمایت از انقلاب و ارزشهای انقلاب و اعتقادات دینی حضور بسیج بسیار فعال وبی بدیل است اظهار داشت: امروز هم وظیفه ما در قبال بسیجیان  و شهدای بسیجی ما این است که وصیت نامه های این شهدای بسیجی را به نسل جوان که نه  جنگ و  ونه مشکلات و معظلات وتوطئه های دشمن را مشاهده کرده است به خوبی انتقال دهیم.
 
وی وصیتنامه سردار شهید سلیمانی را در راس وصیت نامه شهیدان بسیجی دانست که به ما درس زندگی می دهد که بابد به خوبی مطالعه و به نسل جوان و کنونی معرفی و در ترویج آن کوشا باشیم.
 
امام جمعه گناوه افزود: با ایثار و مقاومت و با حضور بسیجیان توانسته ایم با حضور بسیجیان عظمت و صلابت خود را به رخ دشمن بکشیم.
 
وی در پایان بیان داشت: باید با وحدت، همدلی، اتحاد، انسجام این راه و این تفکر بسیجی را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار