دبیر مجمع جهادگران بوشهر:

بسیج سازندگی برای مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم خواهد جنگید

حیدر قایدی گفت: سازمان بسیج سازندگی با تمام قدرت، برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت و امنیت اقتصادی مردم، تا از بین رفتن سایه شوم این ویروس از سر امنیت مردم در میدان نبرد در کنار مردم خواهد جنگید.
کد خبر: ۴۲۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ - 21November 2020

بسیج سازندگی برای مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم خواهد جنگیدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «حیدر قایدی» دبیر مجمع جهادگران استان بوشهر از حرکت دوباره گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در هر شهرستان بر اساس اعلام نیاز شبکه های بهداشت و ستاد کرونا نسبت به حضور جهادگران در عرصه های پیشنهادی آنها به کارگیری خواهند شد.

وی گفت: تمامی گروه‌های جهادی بسیجی استان به فرمان رهبری لبیک گفتند و اعلام آمادگی کردند تا با حضور پرشور و پر رنگ خود بار دیگر در میدان مقابله با این ویروس منحوس رفاه و آرامش را به هم استانی‌های خود بازگردانند.

قایدی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی گروه‌های جهادی در میدان مقابله با کرونا در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزش بهداشت، ضدعفونی کردن معابر و سطوح شهری، برپایی ایستگاه‌های سلامت، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در قالب حرکت‌های جهادی و رزمایش‌های نهضت کمک مومنانه حضور پررنگی داشته اند.

دبیر مجمع جهادگران استان بوشهر با تاکید بر تجربیات به دست آمده در موج اول شیوع کرونا، گفت: در حال حاضر با توجه به فرمان جدید امام خامنه ای مبنی بر حضور دوباره و جدی جوانان و جهادگران مخلص، مومن و صالح به میدان نبرد با ویروس کرونا، با تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با کرونای بسیج استان بوشهد، بستری را برای فعالیت هرچه موثرتر جهادگران خواهیم ساخت.

وی افزود: در تلاشیم در ارائه خدمات به مردم خصوصا آسیب دیدگان ویروس کرونا، رویکردی جدید و نگاهی مسئله محور در حوزه‌های کسب و کار و مشکلات اقتصادی افراد، کمک به بیماران کرونایی، آموزش بهداشت، کمک و تسهیل گری به مدافعان سلامت در بیمارستان ها، کمک به زوج‌های جوان برای تشکیل زندگی مشترک داشته باشیم.

قایدی گفت: سازمان بسیج سازندگی با تمام قدرت، برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت و امنیت اقتصادی مردم، تا از بین رفتن سایه شوم این ویروس از سر امنیت مردم در میدان نبرد در کنار مردم خواهد جنگید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار