معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس تشریح کرد؛

حاج قاسم چگونه خبر پایان داعش را اعلام کرد؟

ابوباقر گفت: زمانی که حاج قاسم در مراسم شهید حسین قمی در شمال کشور اعلام کرد ۶۰ روز آینده حکومت داعش به پایان می‌رسد، وقتی به سوریه آمد به او گفتم کاش گفته بودید در آینده نزدیک و آخرین مقر یا قلعه داعش نابود می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸ - 23November 2020

به حاج قاسم چگونه خبر پایان داعش را اعلام کرد؟گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار محمدرضا فلاح‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه از همراهان حاج‌قاسم سلیمانی در جنگ با داعش بود که در میدان جنگ او را با نام «ابوباقر» می‌شناسند.

وی در ویژه‌برنامه «پایان سلطه داعش» با نام «ققنوس» حضور پیدا کرد و از خاطرات خود با سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی سخن گفت.

او در بخشی از سخنان خود در رابطه با فتح «البوکمال» و نامه سردار سلیمانی به حضرت اما خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مبنی بر پایان کار داعش اظهار داشت: ۲۷ آبان آخرین مرحله عملیات انجام شد و ۲۸ آبان نیز حاج قاسم نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت. در آن نامه ابتدا خدا را شکر کرد و پس از تشکر از پیامبر رحمت (ص)، اهل بیت (ع)، امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته بود که من به عنوان سرباز مکلف این جبهه، پایان داعش و پایین کشیدن پرچم داعش را اعلام و به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

زمانی که حاج قاسم در مراسم شهید حسین قمی در شمال کشور اعلام کرد ۶۰ روز آینده حکومت داعش به پایان می‌رسد، وقتی به سوریه آمد به او گفتم کاش گفته بودید در آینده نزدیک و آخرین مقر یا قلعه داعش نابود می‌شود. چرا که بوکمال آخرین مقر داعش بود. ایشان گفت خدا بزرگ است و به غیر از خواست الهی چیزی صورت نمی‌گیرد یعنی خودش را به منبع قدرت الهی وصل کرد.

نامه ارسال شده از سوی حاج قاسم به رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامه‌ای که معظم له در پاسخ به حاج قاسم نوشتند منشوری است که باید تفسیر شود. حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) پس از شکرگذاری، حکومت داعش را ساخته دست سردمداران شرک و کفر دانستند و عنوان کردند که داعش به دست شما و مجاهدان صالح سقوط کرد. در پایان نوشته بودند این پایان راه نیست و استکبار دست‌بردار نیست و هر روز توطئه‌های جدیدی را آغاز می‌کند که باید آن را شناخت و به آن توجه کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها