فرمانده سپاه امامت تبریز؛

هفته بسیج ویترین عملکرد بسیج در طول سال است/ اجرای بیش از یکصد برنامه متنوع در سپاه امامت تبریز

سرهنگ «صفدری» با بیان اینکه اجرای بیش از یکصد برنامه متنوع در هفته بسیج در دستور کار سپاه امامت تبریز قرار دارد، گفت: هفته بسیج ویترین عملکرد بسیج در طول سال است وگرنه بسیجی‌ها تمام ساعات روز را برای خدمت‌گزاری حاضر هستند.
کد خبر: ۴۲۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ - 22November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «حسن صفدری» فرمانده سپاه امامت تبریز در تشریح برنامه‌های هفته بسیج با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال، «بسیج ، پیشرو خدمت و امید آفرین» است اظهار داشت: نیروهای جان بر کف بسیجی در تمام ایام سال، با همین تفکر و با همین روحیه جهادی، به فکر خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همواره بازوی توانمند برای نظام جمهوری اسلامی بوده است، افزود: حضرت امام راحل هم حساب ویژه‌ای بر روی نیروهای مردمی و بسیج باز کرده بودند و همین نیروی مردمی بود که در خط مقدم و پشت خط مقدم از جان و مال خود گذشتند.

صفدری بیان داشت: نیروهای بسیج علاوه بر حضور فعال در بحران ها و تهدیدهای داخلی به عنوان سربازان جان بر کف ، در جبهه های مقاومت هم زیر نظر مکتب سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشته و به درجه رفیع شهادت نائل می آیند.

وی با اشاره به اینکه نام‌گذاری یک هفته در سال به عنوان هفته بسیج فرصتی است تا خدمات بدون منت بسیج برای مردم تشریح شود، گفت: هفته بسیج ویترین عملکرد بسیج در طول سال است وگرنه بسیجی‌ها تمام ساعات روز را برای خدمت‌گزاری حاضر هستند.

صفدری با بیان اینکه بیش از صد برنامه متنوع در این هفته اجرا و عملیاتی خواهد شد، ادامه داد: اجرای طرح شهید «سلیمانی» و تبدیل پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه های سلامت و همچنین تشکیل کمیته جهادگران سلامت که در قالب آن بسیجیان در مراکز درمانی برای کمک به کادر درمان حضور خواهند داشت از جمله مهم ترین برنامه های هفته بسیج است که به خاطر گسترش شیوع ویروس کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: توزیع پنج هزار بسته معیشتی دیگر همزمان با هفته بسیج یکی دیگر از برنامه های مهم سپاه امامت است که با احتساب هشت مرحله دیگر رزمایش کمک مؤمنانه، جمعا سپاه ناحیه امامت، بیش از 62 هزار بسته معیشتی، از زمان شروع رزمایش کمک مؤمنانه تا کنون، بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرده است.

فرمانده سپاه امامت تبریز تاکید کرد: راه اندازی گروه سرود خیابانی، اهدای خون توسط بسیجیان، رونمایی از کتاب فرشتگان آسمانی، برپایی میز خدمت با حضور مسئولان ادارات و نمایندگان مجلس، لایو اینستاگرامی تبیین اهداف بسیج ، برپایی همایش های مجازی و حتی حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در سپاه ناحیه امامت تبریز است.

صفدری با تاکید بر اینکه اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد پایدار یکی از اهداف این ناحیه است، ابراز داشت: در سپاه  امامت و با همکاری اتحادیه قالی بافان، طرح هر خانه یک کارگاه را دنبال می کنیم و در این راستا تا کنون 500 خانوار از تسهیلات مادی و معنوی استفاده کرده اند و در نظر داریم 500 خانوار دیگر از این طرح برای اشتغال استفاده کنند.

صفدری همچنین حل مشکلات متعدد مردم مناطق حوزه سپاه ناحیه امامت تبریز را یکی دیگر از برنامه های سپاه امامت عنوان و بیان کرد: در این مناطق میزهای خدمت برگزار شده و در طول هفته بسیج هم باز این کار ادامه خواهد داشت که نتیجه و ماحصل آن به عنوان مشکلات و مطالبات مردمی ، برای حل و فصل ، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: هر چند که به خاطر شیوع بیماری کرونا، بسیاری از فعالیت ها تعطیل و نیمه تعطیل شده اند، اما تفکر بسیجی و جهادی به هیج وجه تعطیل نخواهد شد و بسیجیان با قدرت و اقتدار بیشتر هر جا که جامعه نیاز داشته باشد، حضور خواهند یافت و در این هفته هم انتظارمان این است که هر بسیجی باید یک خدمت برای مردم انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار