فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

همایش اقتدار بسیجیان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با اشاره به برگزاری همایش اقتدار بسیجیان در ۵ آذر، گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی بسیجیان شهرستان همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی و با شعار «بسیج در تداوم انقلاب و هم‌ راستا با نهضت عاشورا» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ - 22November 2020

همایش اقتدار بسیجیان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود«محسن کاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های چهل و یک سالگی بسیج امسال با شعار «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرینی»از روز جمعه ۳۰ آبان آغاز و تا چهارشنبه ۶ آذر ادامه دارد.

وی بیان داشت: جمعه ۳۰ آبان با عنوان «معنویت و سلامت»، شنبه یکم آذر با عنوان «بسیج فرزند مسجد خادم مردم»، یکشنبهدوم آذر با عنوان «بسیج مطالبه‌گر و عدالت‌خواه»، دوشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج و سبک زندگی اسلامی ایرانی»، سه‌شنبه چهارم آذر با عنوان «بسیج ولایی انقلابی و تمدن‌ساز»، چهارشنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج نیروی مقاومت ملت ایران» و پنجشنبه ششم آذر با عنوان «بسیج خدمت مؤمنان و ایثارگری» نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه از اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان زیرکوه خبر داد و تبیین کرد: برخی برنامه‌های اعم از تبلیغات محیطی و بروزرسانی فعالیت‌های فرهنگی عمومی هستند و مابقی برنامه‌ها نیز با رعایت مسائل بهداشتی به‌‍صورت حضوری و برخی هم به‌‍صورت مجازی برگزار می‌شود.

کاری مطرح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت محور با موضوع کرونا، برگزاری یادواره‌های شهدا در فضای مجازی و حقیقی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی از برنامه‌های گرامیداشت هفته مقدس بسیج در شهرستان زیرکوه است.

وی با اشاره به برگزاری همایش اقتدار بسیجیان در ۵ آذر، تبیین کرد: همزمان با سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی بسیجیان شهرستان همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی و با شعار «بسیج در تداوم انقلاب و هم‌ راستا با نهضت عاشورا» برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه این ویژه برنامه به‌صورت وبینار اجرا می‌شود و بسیجیان از بیانات مقام معظم رهبری از طریق صدا وسیما و شبکه‌‌های مجازی بهره‌‌مند خواهند شد، تصریح کرد: تمام بسیجیان با عنوان «برای رهبرم یک قاسم سلیمانی هستم» به فرمایشات و سخنرانی مقام معظم رهبری گوش فرا خواهند داد.

کاری افتتاح پروژه‌‌های بسیج سازندگی، اعزام گروه‌‌های جهادی جهت ضدعفونی منازل و اماکن، اعطای کارت ایثار به ایثارگران، زنگ بسیج در پیام‌‌رسان شاد و تجلیل از فرماندهان پیشکسوت بسیجی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده عنوان کرد.

کاری اعزام اکیپ‌های ویزیت رایگان به مناطق نیازمند و توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر و خاطرنشان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و ایثار و فداکاری‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار