فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

مشکلات کشور با روحیه و تفکر بسیجی حل می‌شود/ اجرای همایش «من قاسم سلیمانی‌ام» در فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس؛ تقوا، ولایتمداری و روحیه انقلابی را از ویژگی‌های بارز یک بسیجی دانست و گفت: مشکلات کشور را می‌توان با روحیه و تفکر بسیجی حل کرد لذا باید روحیه بسیجی در بین مردم و به‌ویژه مسئولان تقویت شود.
کد خبر: ۴۲۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ - 22November 2020

مشکلات کشور با روحیه و تفکر بسیجی حل می‌شود/ اجرای همایش «من قاسم سلیمانی‌ام» در فردوسسرهنگ پاسدار «حسین خدادادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین به عنوان یک شجره طیبه، اظهار داشت: بسیج ثمره ارشمندی است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی تقوا، ولایتمداری و روحیه انقلابی را از ویژگی‌های بارز یک بسیجی دانست و بیان داشت: بسیجیان با اقتدار و با اطاعات از اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب مقدس اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف، مطرح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی می‌کند کشور را با مشکل مواجه کند  که در این بین روحیه بسیجی توانست کشور را از فتنه‌های مختلف نجات دهد.

خدادای بر لزوم تقویت روحیه بسیجی بین مردم و مسئولان تأکید و متذکر شد: مشکلات کشور را می‌توان با روحیه و تفکر بسیجی حل کرد لذا باید روحیه بسیجی در بین مردم و به‌ویژه مسئولان تقویت شود.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فردوس پرداخت و گفت: ۱۰۲ عنوان برنامه بصیرتی و فرهنگی در سطح حوزه‌ها و رده‌های مختلف بسیج شهرستان اجرا می‌شود که بیشتر برنامه‌ها به‌دلیل گسترش ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار  می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس مطرح کرد: دیدار با ائمه جمعه، برگزاری دعای ندبه، تقدیر از کادر درمان و بازدید از بیمارستان حضرت رسول (ص)، بازدید از کارگاه تولید ماسک سه لایه، برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

خدادادی از اجرای پویش نذر خون و اهدای پلاسما توسط بسیجیان خبر داد و افزود: این ویژه برنامه در راستای وضعیت سخت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و نیاز روزافزون بیماران کرونایی و غیرکرونایی به فرآورده‌های خونی اجرا می‌شود.

وی برگزاری همایش «من قاسم سلیمانی‌ام»، اجرای گام سوم رزمایش مؤمنانه، برگزاری کرسی آزاد اندیشی (در بستر فضای مجازی)، برگزاری مسابقات کتابخوانی، و برگزاری اردو‌های جهادی جهت خدمت به محرومان را از دیگر  برنامه‌‌های هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار